اخبار استارتاپی

دومین فینال استارتاپ جاده ابریشم برگزار می شود.

رویداد فینال استارتاپ جاده ابریشم در قالب رویدادی متفاوت طی دو روز در تاریخ 12 و 13 اردیبهشت ماه 98 در تهران برگزار خواهد شد.

لیمو HR

استارتاپ جاده ابریشم در نوع خود نخستین رویداد معرفی کننده استارتاپ های ایرانی به جامعه کارآفرینی ایران و جهان است که با هدف آشنایی با برترین شرکت های نوآور و نوپا موجود در کشور و همچنین تسهیل ارتباطات جهانی، دسترسی آسان تر به تجربیات موفق در سطح بین المللی و جذب سرمایه خارجی طراحی شده است. این برنامه از دو قسمت اصلی «تور استارتاپی» و «رویداد فینال» تشکیل شده که با فاصله ای چند ماهه از یکدیگر برگزار می شوند.

امسال دومین دوره مرحله تور استارتاپی این رویداد از تاریخ ۲۱ الی ۳۰ مهرماه ۱۳۹۷ در پنج شهر کرمان – شیراز – مشهد- تبریز و تهران برگزار شد. تیم اسـتارتاپ جاده ابریشــم شامل مجموعه ای از فعالان زیسـت بوم استارتاپی ایران و اروپا به این پنج سفر کردند و با اکوسیستم کارآفرینی این مناطق دیدار داشتند.

کاروان استارتاپ جاده ابریشم دربردارنده تیمی از نمایندگان و کارشناسان صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های موفق و نیز کارآفرینان حوزه فناوری است که با هدف آشنایی با زیست بوم استارتاپی و فعالان این حوزه در مناطق مختلف ایران فعالیت می کنند. در هر شهر، هریک از استارتاپ هایی مستقر در آن شهر یا شهرهای اطراف که از پیش در این رویداد ثبت نام کرده بودند ،کار خود را به سرمایه گذاران و کارشناسان حاضر ارائه دادند و با سایر استارتاپ های منتخب در شهر خود به رقابت پرداختند. در این رقابت ۸ استارتاپ از مجموع استارتاپ های شرکت کننده به شرح زیر انتخاب شدند و به رویداد فینال راه یافتند.

رویداد فینال استارتاپ جاده ابریشم

این مرحله در قالب رویدادی متفاوت طی دو روز در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت ماه ۹۸ در تهران برگزار خواهد شد. در این رویداد علاوه بر رقابت ۸ استارتاپ فینالیست برنامه های تخصصی دیگری برای مخاطبین رویداد به شرح زیر برگزار خواهد شد:

  • سخنرانی های کلیدی توسط کارآفرینان برتر ایران و جهان
  • پنل های تخصصی موضوعات روز کارآفرینی و چالش های کارآفرینان
  • شبکه سازی تخصصی و افزایش ارتباطات ملی و فراملی
  • صندلی داغ

با توجه به جنبه بین المللی بودن این رویداد، ارائه ها و بسیاری از برنامه های رویداد به زبان انگلیسی خواهد بود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاع بیش تر به این سایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *