اخبار استارتاپی

دومین رویداد استارتاپی نهال برگزار می‌شود.

رویداد نهال به عنوان دومین رویداد تخصصی کارآفرینی بانوان در تاریخ ۲۲و ۲۳فروردین ۹۸ توسط “مرکز نوآوری مانا” برگذار می گردد.

لیمو HR

وضعیت فعلی اشتغال و کارآفرینی زنان در جامعه، نیاز به فضاسازی جهت فعالیت با عزت شان و شکوفایی استعدادهایشان، ما را بر آن داشت تا تلاش خود را معطوف به فراهم آوردن محیطی امن و سازگار با طبیعت بانوان و بستری مناسب برای شکل گیری و پرورش ایده های نو و کاربردی و رساندن آنها به مرحله ی بهره برداری کرده و با سعی در برقراری ارتباط مؤثر با دانشگاه ها، مراکز آموزشی و پژوهشی،مراکز رشد، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی، افراد باتجربه وخبره در زمینه های مربوطه و سایر نهادهای مرتبط حمایت لازم را فراهم آوریم.

در راستای پایه‌ریزی این بنا یکی از مهم‌ترین پایه‌ها گفتمان‌سازی کارآفرینی در میان بانوان مستعد و مشتاق است.

هدف اصلی رویداد نهال کشف و جذب پتانسیل‌های موجود و توانمندسازی بانوان با ایده و علاقه‌مند به حوزه کارآفرینی است. در کنار اهداف فوق‌الذکر، ایجاد گفتمان کارآفرینی و استقلال در میان بانوان و ترغیب به دنبال کردن مباحث نیز مورد توجه است.

در این دوره از رویدادها، علاقه‌مندان می‌توانند در حوزه‌های (آموزش، مد و لباس، مادر و کودک و مارکتینگ) طرح‌های خود را ارسال نمایند.

توضیح برنامه رویداد نهال

این رویداد در چهارگام خلاصه می‌شود که پس از انجام آزمون‌های خودشناسی پیگیری می‌شوند.

  1. گام اول: کارگاه آشنایی با مدل های رفتاری و سبک‌های شغلی است وتیم‌ سازی و روش‌های آن که توسط خانم پریا اصلانی بنیانگذار مدرسه اشتغال شریف و با تجربه برگزاری دوره‌های بی‌نظیر متعدد و موفق انجام می‌پذیرد.
  2. گام دوم کارگاه بازی آفرینی در کسب و کار(گیمیفیکیشن) است، که توسط آقای مهندس رنجبرشورابی. هم بنیان گذار و طراح بازی در شرکت Art of Light and Motion Interactive Softwares و از بنیانگذاران انجمن بازی سازی ایرانیان می باشد که در رتبه بندی “Global Gamification Gurus Power 100″ در انگلستان برای چندین ماه متوالی در سال ۲۰۱۷ رتبه دوم را کسب کرده است.
  3. گام سوم کارگاه آموزش اصول مدل‌های کسب و کار و نوشتن بیزینس پلن است. این کارگاه نیز توسط اقای مهندس آرمان صفایی خالق نخستین کتاب بومی ایران در حوزه استارتاپ‌ها، کتاب مدل‌های استارتاپی، مدرس مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف ارائه می‌شود.
  4. در گام آخر و گام چهارم آقای مهندس امین دلشاد هم‌بنیان‌گذار استارتاپ لوکسین و مدیر توسعه بازاریابی ویرا ویژن به ارائه در حوزه‌های مارکتینگ و ابعاد آن، اصول بازار و نحوه تحلیل آن می‌پردازند.
    در روز دوم نیز از ارائه بانوان کارآفرین موفق در راستای آشنایی با بالا و پایین زندگی کارآفرینی استفاده می‌شود.

در انتهای این سلسله کارگاه‌ها، افراد برتر صاحب ایده وارد استودیو مانا می شوند تا حمایت ها و مشاوره ها و خدمات “استودیو مانا” بهره ببرند و به یک استارت آپ تبدیل شوند و با یکدیگر رقابت خواهند کرد. بدین ترتیب به هر تیم مبلغی بین ۲ تا ۵ میلیون اختصاص خواهد یافت تا توسعه اولیه ایده رخ دهد.

برگزار کننده رویداد نهال، دومین رویداد استارتاپی بانوان مرکز نوآوری مانا است که از سال ۹۶ آغاز به کار کرده و تا کنون ۴ استارت آپ را در مرحله ایده جذب کرده است. استارت آپ‌های دوره اول شتابدهی در حوزه‌های خدمات دانشجویی، خدمات آزمایشگاهی، خدمات زیبایی و مد و لباس فعالیت می‌کنند.
این دوره ویژه بانوان سراسر کشور می‌باشد.

این رویداد در روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین توسط مرکز نوآوری مانا برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.

دومین رویداد تخصصی کارآفرینی بانوان
دومین رویداد تخصصی کارآفرینی بانوان
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *