اخبار استارتاپی

برگزاری مرحله ی استانی اینوتکس در استان کرمانشاه

مرحلۀ استانی INOTEX هشتم اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود.

لیمو HR

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس طی هفت دوره خود، میزبان استارت آپ ها و شرکتهای فناور زیادی از کشورهای مختلف بوده است. این نمایشگاه در طول ۷ دوره گذشته خود میزبان بیش از ۱۰۰۰ شرکت کننده (غرفه دار) از ۲۵ کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکتهای خصوصی، سرمایه گذاری مشترک، مشارکت در پروژه های تحقیق و توسعه و … را دنبال کرده است. در این راستا تاکنون بیش از ۷۰۰ جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در زمینه نوآوری و فناوری در کشور است که با حضور اجزای اکوسیستم نوآوری کشور به همت پارک فناوری پردیس ۱۹ لغایت ۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

یکی از رویدادهای جانبی این نمایشگاه، برگزاری رقابت بین استارت آپ ها، با نام اینوتکس پیچ است. مرحله اولیه این رقابت ها، در فروردین و اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در ۶ شهر مختلف ایران (یزد، بندرعباس، رشت، تهران، بیرجند و کرمانشاه) برگزار خواهد شد.

مرحله پایانی این رقابت نیز همزمان با INOTEX 2019 و با حضور استارت آپ های منتخب استانی برگزار می شود و برترین‌های هر شهر، ضمن راه‌یابی به این مرحله و دریافت کمک هزینه سفر به اینوتکس، فضای رایگان را نیز در نمایشگاه ‌خواهد داشت.

لازم به ذکر است، مرحله استانی این رقابت در شهر کرمانشاه در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ برگزار خواهد شد.

علاقه مندان به منظور ثبت‌نام و شرکت در این رقابت می‌توانند به سامانۀ بنیاد نخبگان استان کردستان مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *