اخبار استارتاپی

اولین استارتاپ ویکند محیط زیست مشهد

پس از برگزاری اولین و دومین استارتاپ‌ویکند سبز در بجنورد، سومین استارتاپ‌ویکند سبز و بی‌زباله‌ی ایران از 11 الی 13 اردیبهشت‌ماه 1398 با موضوع محیط زیست در مشهد برگزار خواهد شد.

لیمو HR

امروز که خطر بحران های محیط زیستی بیش از هر زمان دیگر جان انسانها و زمین را تهدید می کند و به ته مانده ی منابع حیاتی برای نسل آینده رسیده ایم، اگر با تکیه بر خرد جمعی خودمان چاره اندیشی نکنیم حتی ماه و سال دیگر می تواند دیر باشد.

این گره گشودنی نیست مگر با دخالت فناوری، نوآوری، خلاقیت و همت نسل جوان. در سالهای اخیر توجه به نوآوری افزایش زیادی داشته در نتیجه شاهد رشد و گسترش چشم‌گیر استارتاپ ها و اکوسیستم استارتاپی کشور هستیم.

در رویداد استارتاپ ویکند محیط زیست، افرادی که در حوزه‌ی محیط زیست ایده‌ای دارند، در کنار افراد علاقه‌مند و متخصص در زمنیه‌ی طراحی، فنی، کسب و کار و محیط زیست، با کمک منتورها ایده های خود را به کسب و کار تبدیل می‌کنند.

محورهای این رویداد:

  1. هوشمندسازی
  2. مدیریت بحران‌های زیست‌محیطی و مخاطرات طبیعی
  3. مدیریت پایدار منابع انرژی و آب
  4. آموزش و فرهنگ محیط زیست

استارتاپ ویکندها ایده‌آل ترین فرصت برای آغاز فرآیند اجرایی کردن ایده‌ها و ورود به فضای کارآفرینی و کسب‌وکار نوآورانه اند.

رویداد استارتاپ‌ویکند محیط زیست مشهد توسط سازمان مردم نهاد آرتوان، با همکاری شهرداری مشهد، موسسه‌ی فرهنگی شهرآرا، سازمان فناوری اطلاعات ایران، مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی مشهد، جهاد دانشگاهی، اداره کل محیط زیست، پارک علم‌وفناوری خراسان‌شمالی و شرکت اسنپ برگزار می‌شود و میزبان ۱۰۰ نفر از افراد علاقه‌مند و دغدغه‌مند به حوزه‌ی کسب و کار و محیط زیست خواهد بود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.

نخستین استارتاپ ویکند محیط زیست خراسان‌رضوی
نخستین استارتاپ ویکند محیط زیست خراسان‌رضوی
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *