اخبار استارتاپی

اعلام برندگان دومین رویداد استارتاپی جاده ابریشم

یک استارتاپ پزشکی که در حوزه توان‌بخشی و عرضه محصولات هوشمندانه برای بیماران خاص کار می‌کند برنده نهایی دومین دوره استارتاپ جاده ابریشم شد.

لیمو HR

مرحله پایانی دومین دوره رویداد استارتاپی جاده ابریشم در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته با شرکت ‌تیم های استارتاپی مختلف در سالن شهرداری شهر قدس تهران برگزار شد؛ رویدادی که هدف اصلی از برگزاری آن در حقیقت معرفی برترین استارتاپ های ایرانی و عرضه دانش و تجربه کارآفرینان داخلی و خارجی در این حوزه شمرده می شود.

در این دوره، تیم استارتاپی فن آسا جایگاه اول را از آن‌خود کرد و تیم‌های هانیلی و سه‌سوت در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

از میان این سه برگزیده، استارتاپ‌ «فن‌آسا» توسط گروهی از استادان و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد راه‌اندازی شده و فعالیت اصلی آن در حوزه پزشکی است. استارتاپی که تلاش می‌کند تا خدمات و محصولاتی نوآورانه برای بیماران خاص ارائه کند.

«هانیلی» برنده جایگاه دوم نیز استارتاپ نوپایی از تبریز است و همانگونه از اسمش پیداست در حوزه زنبورداری و فروش عسل فعالیت می‌کند. سازندگان این استارتاپ می‌گویند که یکی از اهداف اصلی تاسیس آن فراهم کردن سازوکاری برای مطمئن کردن مشتریان از اصالت عسلی است که می‌خرند.

«سه‌سوت جابز» هم که جایگاه سوم را از آن خود کرد استارتاپی فعال در حوزه کاریابی‌ است که از تهران در این رویداد رقابتی شرکت کرد.

در بخش اصلی این رویداد که به معرفی استارتاپ‌ها اختصاص داشت و شب گذشته برگزار شد، قرار بود هشت استارتاپ راه یافته به مرحله نهایی، پس از معرفی خود با یکدیگر رقابت کنند، اما در جریان رقابتها دو استارتاپ «کریدورز» که در حوزه خدمات حمل‌ونقل ریلی فعالیت دارد و استارتاپ پشتیبانی «دیالوگ» (اپراتور هوشمند پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان به صورت بلادرنگ) انصراف دادند و به این ترتیب تنها شش استارتاپ باقی‌مانده شامل الفبا، پذیرش ۲۴، اینپین، سه سوت جابز، هانیلی و فن‌آسا با یکدیگر به رقابت پرداختند و هر کدام در مدت زمان محدود تعیین شده، خود را معرفی کرده و به سوالات حاضران و داوران پاسخ دادند.

رویداد امسال همچنین شامل چندین پنل و ارائه در حوزه‌های مورد پسند تیم‌های جوان استارتاپی بود؛ حوزه‌هایی مثل رسانه و روابط عمومی که سردبیران برخی وب‌سایت‌های خبری حوزه آی‌تی به همراه کارشناسان حوزه‌ روابط عمومی در آن شرکت داشتند. پنل‌های‌ دیگری در حوزه سرمایه گذاری و جذب سرمایه، مدیریت بحران در رکود اقتصادی و گفتمان توریسم در ایران نیز در جریان این رویداد فناورانه برگزار شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *