اخبار استارتاپی

برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در 27 الی 30 تیرماه برگزار می شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است.

الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

دستیابی به اقتصاد دانش بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف الکترونیک، کامپیوتر (سخت‌افزار و نرم‌افزار) و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتخاب شعار راهبردی “آینده بهتر” امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر بیست و پنجمین نمایشگاه الکامپ در تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۱۳۹۸ و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.

توان تک

از ویژگی های دیگر الکامپ امسال در نظر گرفتن بخش خاصی با عنوان توان تک برای فراهم شدن امکان حضور و عرضه قابلیت ها و توانمدی های خانواده معلولان کشور در زیست بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات است. این بخش از یک سو نشان دهنده ظرفیت ها و توانمندیهای این بخش از جامعه بوده و از سوی دیگر زمینه ساز ایجاد ارتباط این دسته از محصولات و خدمات آنان به بازیگران بزرگ کشور برای بزرگ شدن و ورود به کل جامعه خواهد بود.

همان گونه که در مصاحبه ها و خبرها اطلاع رسانی شده، دعوت از وزرا، شرکت ها و استارت آپ های خارجی به طور جدی در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار دارد و پیش بینی می شود تعداد بیشتری از نمایندگان کشورهای خارجی در نمایشگاه امسال محصولات، قابلیت ها و توانمدی های خود را به کسب و کارهای ایرانی عرضه کنند. بی ترید این امکان فرصت بسیار ارزشمندی جهت اتصال شرکت های ایرانی به بازار بین المللی، جذب سرمایه گذار خارجی و فراهم شدن امکان انتقال دانش و تجربه بین المللی به کشور شود.

سازمان نصر کشور امسال با داشتن ره نگاشت تحول راهبردی خود با نام بیستون و معرفی بیست محور راهبردی تا افق ۱۴۰۱ گام مهمی را در جهت نقش آفرینی در توسعه بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، موجی بزرگ در حوزه تحول و اقتصاد دیجیتال در صنایع مختلف کشور و هوشمندسازی شهرهای بزرگ کشور برداشته و بی تردید الکامپ ۲۵ نمایشی بزرگ از ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و توانمندی‌های اعضای این سازمان در این عرصه خواهد بود.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاه بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *