اخبار استارتاپی

پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت های بخش خصوصی استفاده می کند.

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه رئیس جهاد دانشگاهی و استاندار البرز از پارک علم و فناوری البرز و نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان و فناور این پارک بازدید کردند.

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری به همراه دکتر حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و هیأت همراه در بازدید از پارک علم و فناوری البرز و نمایشگاه دستاوردهای دانش بنیان و فناور از دو طرح شاخص پارک علم و فناوری البرز در زمینه کشاورزی و صنعتی رونمایی کردند.

معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در این بازید در سخنان کوتاهی با اشاره به دستاوردهای پارک علم و فناوری البرز گفت: پارک علم و فناوری البرز در استان صنعتی البرز ظرفیت‌های بسیاری دارد و باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای توانمند کردن خود و شرکت‌های دانش بنیان و فناور استفاده کند.

در این بازدید که به همراه دکتر طیبی رئیس و دکتر بیجندی، رئیس سازمان ستفا صورت گرفت مدیران شرکت‌های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز مشکلات و مسائل خود را با ستاری مطرح کردند.

در ابتدای این بازدید دکتر عطا الله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز بخشی از خدمات و دستاوردهای این پارک را در حوزه دانش بنیان ارائه کرده و یادآور شد: پارک علم و فناوری البرز با محدودیت‌های فضای فیزیکی و بودجه‌ای بیش از ۱۵۰ شرکت را در فضای محدود خود مستقر کرده است.

وی با اشاره به موقعیت علمی و صنعتی استان البرز، این استان را در زمینه شرکت‌های دانش بنیان حائز رتبه چهارم ذکر کرد و خواستار حمایت معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری در نقش آفرینی این پارک در جذب و پذیرش بیشتر و استقرار و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور شد.

وی بر توانمندی پارک علم و فناوری البرز در زمینه ایفای نقش مؤثرتر در سال رونق تولید تاکید کرد و یادآور شد: انتظار این است حمایت‌های لازم در بعد استانی و کشوری از این پارک بیش از گذشته صورت بگیرد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، ستاری و هیأت همراه همچنین از بخش‌های مختلف مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی نیز بازدید کردند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *