اخبار استارتاپی

آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران از آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری پس از نهایی شدن اسناد خبر داد.

دومین نشست شورای راهبردی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با حضور دکتر عباسعلی کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران تشکیل شد و اساسنامه، برنامه کلان عملیاتی و آئین نامه نحوه پذیرش شرکت های دانش بنیان مورد تبادل نظر و تصویب قرار گرفت.

در حاشیه این نشست، دکتر کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بر حمایت همه‌جانبه دانشگاه از ایجاد این پارک تأکید کرد و گفت: پارک علم و فناوری یکی از کمبودهای دانشگاه است که باهمت دکتر دیناروند و اعضای شورا برای رفع این کاستی و به ثمر رسیدن اقدامات اجرایی آن تلاش می‌کنیم.

دکتر رسول دیناورند رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به محورهای مورد بررسی در این نشست گفت: در این جلسه اساسنامه پارک، برنامه کلان عملیاتی و آئین‌نامه نحوه پذیرش شرکت‌های دانش بنیان موردبررسی قرار گرفت که به‌جز بخشی از بندهایی که نیاز به بررسی بیشتر داشت؛ سایر موارد پیشنهادی با اصلاحاتی به تصویب رسید و مقرر شد به‌زودی این اسناد نهایی شود.

وی از آغاز فرآیندهای اجرایی پارک علم و فناوری پس از نهایی شدن اسناد خبر داد و گفت: قطعه زمینی به مساحت حدود ۸۰ هزار متر در یافت‌آباد به پارک اختصاص داده‌شده که باید نقشه‌های تفکیکی آن طراحی شود و امیدواریم امسال فراخوان جذب شرکت‌های دانش بنیان را به‌منظور استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه اعلام کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *