اخبار استارتاپی

جشنواره ملی حرکت در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.

جشنواره ملی حرکت از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می‌شود.

سید علی اکبر هاشمی راد با اعلام خبر برگزاری جشنواره ملی حرکت از ۲۳ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه در دانشگاه علم و فرهنگ گفت: جشنواره حرکت، رویدادی ملی است که هرساله برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور، پژوهشگاه ها و سایر مراکز علمی برگزار می شود.

معاون دانشجویی- فرهنگی دانشگاه علم و فرهنگ با بیان این‌که جشنواره حرکت، بزرگ‌ترین رویداد علمی دانشجویی سراسر کشور است که همه ساله مورد استقبال جمع کثیری از انجمن‌های علمی دانشجویی قرار می‌گیرد؛ افزود: امسال این جشنواره برای نخستین‌بار با همکاری شورای دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار خواهد شد.

دکتر هاشمی‌راد گفت: در این دوره از جشنواره، دانشجویان به صورت گروهی یا انفرادی در چهار حوزه محتوای دیجیتال، کتاب، اختراع و کارآفرینی به رقابت می‌پردازند.

طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه علم و فرهنگ، وی تاکید کرد: دانشجویان تا تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. طرح‌های برگزیده این جشنواره در آئین اختتامیه‌ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود؛ اعلام خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *