اخبار استارتاپی

نخستین همایش ملی کشاورزی قراردادی برگزار خواهد شد

نخستین همایش ملی کشاورزی قراردادی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و همراهی مجموعه های دولتی و غیر دولتی برگزار خواهد شد.

راهبردهای اخیر بخش کشاورزی کشور در زمینه توسعه زنجیره های تامین بخش کشاورزی و ایجاد ارتباط موثر و قانونمند بین بهره برداران کشاورزی و واحدهای تولیدی با سایر عناصر و اجزای زنجیره ها به ویژه بازارها، نیازمند تغییرات نگرشی-کارکردی و ظرفیت سازی در کلیه سطوح سازمانی و نهادی است.

ایجاد ظرفیت های سازمانی برای پذیرش کارکردها و راهبردهای نوین بخش کشاورزی به ویژه بر اساس تأکید وزیر محترم جهاد کشاورزی در زمینه توسعه کشاورزی قراردادی و کسب و کارهای کشاورزی به عنوان محور تمرکز فعالیت های این بخش نیازمند ایجاد فضای تفکر و گفت و گو بین ذی نفعان مختلف زنجیره های تامین بخش کشاورزی است.

در این راستا نخستین همایش ملی کشاورزی قردادی با همکاری سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور و همراهی مجموعه های دولتی و غیر دولتی و با هدف تبیین نقش و جایگاه مناسبات قراردادی در شکل‌گیری، ساماندهی و مدیریت زنجیره های تامین و با پیام کشاورزی قراردادی، کارآفرینی و توسعه اقتصاد ملی در تاریخ ۲۵ و ۲۶ تیر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

با توجه به جایگاه خاص و بالقوه شرکت های استارت آپ کشاورزی در نظام قراردادی کشاورزی کشور و نقش آفرینی آنها در تکمیل زنجیره های تامین و ارتباط موثر و بهره برداران کشاورزی با بازارهای خدمات و نوآوری ها، از استارتاپ های این حوزه دعوت می شود برای هماهنگی لازم جهت مشارکت در همایش و تعامل بیشتر این کسب و کار ها با بخش کشاورزی و یا جهت کسب اطلاعات تکمیلی با دبیرخانه همایش به شماره تلفن ۷-۵۵۶۱۲۵۸۸ -۰۲۱ (سرکار خانم مهندس نصیری) تماس حاصل فرمایید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *