اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

اولین همایش استارتاپ های کشاورزی مازندران

اولین همایش ملی استارتاپ های بخش کشاورزی استان مازندران در راستای پیاده سازی طرح پروژه راه اندازی کسب و کارهای نوپا وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

این رویداد که به سبب انتخاب استان مازندران به عنوان دومین استان برای پیاده سازی طرح پروژه راه اندازی کسب و کارهای نوپا وزارت جهاد کشاورزی برنامه ریزی شده است، کمپینی دو روزه به میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان مازندران خواهد بود. در روز اول این کمپینِ استارتاپی، که در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه تشکیل شد، مدیران بخش های مختلف وزارت جهاد کشاورزی به ایراد سخنرانی پرداختند. سخنرانان این مراسم به ترتیب به شرح زیر بودند:

  • دکتر رمضان پور، ریاست مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی مازندران
  • دکتر مختاری، مجری پروژه کسب و کارهای نوپا وزارت جهاد کشاورزی
  • مهندس شهیدی فر، ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران
  • دکتر معتمدزادگان، ریاست پارک علم و فناوری استان مازندران
  • دکتر خسروی، مدیرکل دفتر پایش و توسعه بازار تعاون روستایی کشور
  • دکتر مهاجر، رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران

پس از این سخنرانی ها، دو استارتاپ موفق کشاورزی هم به معرفی کسب و کار خود برای حضار محترم پرداختند. اولین استارتاپ، کشت کالا بود که مهندس محمد زرندی، هم بنیان گذار آن نحوه شکل گیری استارتاپ خود و شرایط فعلی کسب و کارشان را برای شرکت کنندگان شرح دادند. پس از آن نیز جناب آقای محمدرضا محمددوست مدیر زنجیره تامین و لجستیک باسلام به معرفی بازار اجتماعی باسلام پرداختند. ایشان نیز وضعیت فعلی و رشد سریع این استارتاپ را در بازه زمانی اخیر برای مخاطبان تشریح کردند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *