اخبار استارتاپی

پویش ملی بومی سازی قطعات صنعت خودرو

گروه خودروسازی سایپا از پژوهشگران، دانشگاهیان شرکت های دانش بنیان و صنعتگران برای توسعه داخلی سازی قطعات تولید محصولات جدید و کاهش ارزبری در صنعت خودرو دعوت به عمل می آورد.

لیمو HR

گروه خودرو سازی سایپا در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و “رونق تولید” و نیز بهره گیری از دانش و توان متخصصان ایرانی “پویش ملی بومی سازی قطعات صنعت خودرو” را راه اندازی کرده و بدین منظور از تمامی صنعتگران، دانشگاهیان و نخبگان کشور دعوت می نماید هر گونه طرح و پیشنهاد علمی و عملی خود را برای توسعه داخلی سازی قطعات، تولید محصولات جدید و کاهش ارزبری در صنعت خودرو به دبیرخانه این پویش ملی ارائه دهند. هم چنین از طریق این فراخوان از تمامی شرکت‌های دانش بنیان یا شرکت‌های صنعتی، دعوت می‌شود هرگونه پژوهش، طرح علمی و مطالعاتی و یا ایده ناب قابل اجرا در زمینه طراحی ساخت و کاربری قطعات با محور بومی‌سازی تکنولوژی های پیشرفته خودرویی را برای بررسی توانمندی و آغاز همکاری با گروه سایپا به این دبیرخانه ارائه نمایند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر می توانند از طریق تماس با مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، بازدید از سایت اینترنتی و یا مراجعه حضوری و نمایشگاه قطعات بومی نشده مورد نیاز صنعت خودرو و شرکت در نشست فی مابین اقدام نمایند.

زمان برگزاری نشست مشترک از ۸ الی ۹ خرداد ۱۳۹۸ از ساعت ۱۰ الی ۱۵ در شرکت سازه گستر سایپا (کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج) می باشد و هم چنین بازدید از نمایشگاه دائمی در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۶ است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به این آدرس مراجعه کنید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *