اخبار استارتاپی

ارائه تسهیلات اشتغال به شرکت های دانش بنیان

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی رياست جمهوری با هدف حفظ و ايجاد اشتغال از اختصاص تسهيلات از طريق بانک قرض الحسنه مهرايران به شرکت‌های دانش بنيان خبر داد.

به گزارش اکوموتیو، روح الله ذوالفقاری معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با بیان این که با هدف حفظ و ایجاد اشتغال تسهیلات از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت های دانش بنیان اختصاص خواهد یافت، اظهار کرد: در راستای حمایت هم جانبه از شرکت‌های دانش بنیان و همکاری حداکثری با شبکه بانکی، با حمایت این صندوق و از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت های دانش بنیان واجد شرایط اعطا خواهد شد.

وی افزود: هدف از ارائه این تسهیلات کمک به ایجاد و حفظ ۵۰۰۰ شغل در شرکت های دانش بنیان با اولویت مناطق کمتر برخوردار بوده و با توجه به آمادگی اعلام شده توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعب این بانک در سراسر کشور پذیرای متقاضیان خواهند بود.

معاون برنامه ریزی صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه تاکنون دو تفاهم‌نامه همکاری میان صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد شده است، تصریح کرد: جزییات این طرح و شرایط متقاضیان به زودی از طریق بانک و وبگاه صندوق اطلاع رسانی خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *