اخبار استارتاپی

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در قم برگزار شد

دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال در قم در راستای تبادل تجربیات استارت آپ ها و انعقاد تفاهم‌نامه برگزار شد.

لیمو HR

نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال ۱۲ سال است که برگزار می شود که ۱۱ سال در تهران برگزار شد؛ اما امسال دوازدهمین دوره نمایشگاه ملی رسانه های دیجیتال در شهر قم برگزار شد. این نمایشگاه که با عنوان نمایشگاه توسعه کسب و کارهای فرهنگی در فضای مجازی در استان قم برگزار شده بود، به مدت چهار روز میزبان مسئولان و علمای قم بوده و فرصتی برای تعامل بیشتر استارت آپ ها با فعالان نشر دیجیتال ایرانی در عرصه بین‌الملل به وجود آورده بود.

این نمایشگاه که از ۲۸ تا ۳۱ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قم برگزار شده بود فرصتی بود که استارت آپ ها و فعالان نشر دیجیتال ایرانی عرصه‌ بین‌المللی را هم تجربه کنند؛ حضور استارت آپ های ایرانی و شرکت‌های دیجیتالی در این نمایشگاه بر آن شد تا بتواند برخی توانمندی‌های مغفول مانده شناسایی شود تا در جهت کسب درآمد از حوزه فناوری اطلاعات و داشتن دانش و مهارت کافی به بازارهای جهانی ورود پیدا کنند.

این نمایشگاه تجربه‌ای برای به تبادل گذاشتن تجربیات استارت آپ‌ ها و همینطور انعقاد تفاهم‌نامه بود. یکی از نکات قابل توجهی که در برگزاری این نمایشگاه در استان قم به آن توجه شد ظرفیت‌هایی بود که برای مسئولان برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال مهم بود تا با رایزنی آن بتوانند ظرفیت‌های موجود را شناسایی کنند. ظرفیت‌هایی که به گفته آیت‌الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور، باید قم را با همه ظرفیت‌های ملی و بین‌المللی آن شناخت چرا که در ابعاد مختلف فوق‌العاده است.

روز ۲۸ خرداد ماه دوازدهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حسن فیروزآبادی افتتاح شد و در طی این چهار روز افرادی همچون عباس خامه‌یار معاون بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، غفاری مدیر پیام‌رسان بومی ایتا، صدری مدیرعامل شرکت مخابرات، سید اسدالله دهناد مدیرعامل مخابرات قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمود مدنی مدیر جامعه الزهرا(س) و … از این نمایشگاه بازدید کردند.

این نمایشگاه روز گذشته به پایان رسید و از طرف مردم و ناشران دیجیتال استقبال خوب هم شد چرا که خروجی اصلی این نمایشگاه انعقاد تفاهم‌نامه‌هایی بین اپراتورها و ناشران دیجیتالی بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. من به عنوان یک غرفه دار در صحت برخی مطالب این گزارش تردید دارم . به جرات می توان گفت نمایشگاه بدون بازدید کننده بود . این را می توانید از مدیر آن بپرسید . زیرا ادعا شده بود این نمایشگاه برای تعامل میان صاحبان کسب و کار دیجیتال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *