اخبار استارتاپی

فراخوان شرکت در جشنواره بین المللی خوارزمی با هدف ترویج کارآفرینی

پژوهشگران، مخترعان و مبتکران انجمن‌های علمی تا پایان شهریور می‌توانند در سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در این جشنواره ثبت نام و طرح خود را ارائه کنند. ‌‌‌‌‌‌

مهلت ثبت‌نام و ارائه طرح در سی و سومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی برای پژوهشگران، مخترعان و مبتکران انجمن های علمی آغاز شده است و علاقه مندان می توانند تا پایان شهریور ماه سال جاری در این دوره ثبت نام کنند.

طرح‌های قابل پذیرش می‌بایست در هفده گروه تخصصی شامل فناوری‌های شیمیایی، مکانیک، برق و کامپیوتر، هنر، معماری و شهرسازی، کشاورزی و منابع طبیعی، علوم پایه، عمران، مهندسی صنایع و مدیریت فناوری، مواد، متالورژی و انرژی‌های نو، زیست فناوری و علوم پایه پزشکی، محیط زیست، فناوری‌نانو، هوافضا، مهندسی نرم افزار و فناوری اطلاعات، مکاترونیک و صنایع دفاعی در پنج محور پژوهشی و فناوری شامل پژوهش‌های بنیادی، پژوهش‌های کاربردی، طرح‌های توسعه‌ای، ابتکار و نوآوری به جشنواره بین‌المللی خوارزمی ارائه گردد. از برگزیدگان دوره‌های قبل که موفق به تولید محصول در مقیاس صنعتی شده‌اند دعوت می‌گردد برای ثبت نام و دریافت پرسشنامه به دبیرخانه تماس بگیرند.

متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره بین‌المللی خوارزمی به این آدرس با مراجعه به قسمت سامانه جامع جشنواره بین‌المللی خوارزمی نسبت به ثبت‌نام، ارائه مشخصات فردی و مستندات طرح اقدام و شناسه کاربری و کلمه عبور خود را تعریف نمایند. ضروری است قبل از شروع فرآیند ثبت نام، فایل راهنمای مربوط به ثبت نام را مطالعه فرمایید.

جشنواره بین المللی خوارزمی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *