اخبار استارتاپی

برگزاری سومین رویداد توان تک

سومین رویداد توان تک آماده ارائه غرفه به کسب و کارها و استارت آپ ها با شرایط ویژه است.

رویداد توان تک ضمن گردهمایی شرکت های موفق استارت آپی و تجارت الکترونیک، معرف توان‌یابان موفق و شاغل در این‌گونه شرکت ها سرویس ها و خدماتی که موجب بهبود کیفیت زندگی شهروندان به ویژه توان یابان را معرفی کند.

توان تک فرصتی است تا توان یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های اشتغال پایدار در این‌گونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. همچنین مدیران شرکت‌های استارت آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رودررو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و به مسؤولیت‌های اجتماعی در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

توان‌تک رویدادی استارت آپی در حوزه معلولیت است که در آن شناخت افراد دارای معلولیت از فناوری‌های نوین و کاربردهای آن در مشاغل دانش‌محور و غیر فیزیکی و نیز آگاهی از فرصت‌های شغلی پایدار در کسب و کارهای تجارت الکترونیک بررسی و معرفی خواهد شد. در توان تک تلاش می‌شود با هم‌افزایی و مشارکت استارت آپ های فعال در حوزه معلولیت برای گسترش و توسعه این نوع کسب و کار اقدامات مؤثری انجام‌شده و چشم‌اندازی روشن برای سرمایه گذاری در این حوزه فراهم شود. همچنین امکانات موجود در فضای مجازی و اثر مثبت آن در زندگی فردی و اجتماعی افراد دارای معلولیت را به نمایش می‌گذارد.

سومین رویداد توان تک از ۲۷ الی ۳ تیرماه ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده ارائه غرفه به کسب و کارها و استارت آپ ها با شرایط ویژه است؛ هدف توان تک معرفی کسب و‌ کارهای مناسب‌سازی شده برای توان یابان و معرفی کسب و کار افراد دارای معلولیت است؛ اگر شما صاحب کسب و‌ کار و یا استارت آپی هستید که برای افراد دارای معلولیت مناسب‌سازی شده است و یا اگر دارای معلولیت هستید و به دنبال معرفی کسب و کار خود می‌باشید با این شماره ۰۹۹۰۵۶۹۶۶۴۰ تماس بگیرید.

سومین رویداد توان تک

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *