اخبار استارتاپی

برگزاری بوت کمپ هوش مصنوعی

"بوت کمپ هوش مصنوعی" با حمایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در کارخانه نوآوری برگزار می‌شود.

“بوت کمپ هوش مصنوعی” توسط شتاب دهنده همتک و با حمایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران در تاریخ ۱۳ و ۱۴ تیر در کارخانه نوآوری برگزار می شود.

در این بوت کمپ دکتر عمار جلالی‌منش، معاون اطلاعات علم و فناوری ایران، دکتر آزاده محبی، رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات، دکتر مرضیه زرین‌بال، رئیس گروه ارتباطات علمی، و دکتر امیرحسین صدیقی، استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات از استادان ایرانداک به عنوان منتورهای حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.

توسعه مدل کسب و کار حول سرویس‌های هوش مصنوعی، تربیت تیم‌های کارآفرین برای فعالیت در حوزه هوش مصنوعی–یادگیری عمیق، توسعه پلتفرم‌های سرویس‌دهی در حوزه هوش مصنوعی، معرفی علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مدیریت و بازاریابی به تیم‌ها و متخصصان هوش مصنوعی به منظور توسعه آن‌ها و تبدیل‌شدن به کسب و کار حوزه هوش مصنوعی، انتخاب چند تیم برای سرمایه گذاری، معرفی متخصصان هوش مصنوعی به کسب و کارهای مطرح دیجیتال، و آموزش متخصصین و دانشجویان کامپیوتر برای فراگیری روش‌های نوین هوش مصنوعی – یادگیری عمیق ازجمله مهم‌ترین اهداف بوت کمپ هوش مصنوعی است.

در حوزه فناوری اطلاعات (IT) بوت کمپ معمولاً برای دوره‌های آموزشی فشرده و سرسختی استفاده می‌شود که فرد با شرکت در آنها طی فرآیند منظمی چندروزه، علاوه بر دانشی که در زمینه‌ای مشخص به دست می‌آورد با چالش‌های مختلف روبرو می‌شود و با فرآیندهایی مانند تیم سازی خود را برای حل آن چالش‌ها یا ایده پردازی درباره آن‌ها آماده می‌سازد و سپس فرد می‌تواند به‌صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، اطلاعات بیشتر این رویداد در این وبسایت در دسترس علاقه‌مندان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *