اخبار استارتاپی

حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از کسب و کارهای صنایع فرهنگی

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای فناور مبتنی بر فناوری‌های فرهنگی و صنایع خلاق ضروری است.

لیمو HR

رضا نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با سیاوش ملکی‌فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی کشور بر حمایت از ایجاد توسعه کسب و کارهای فرهنگی تأکید کرد.

در این دیدار ابتدا سیاوش ملکی‌فر ضمن اشاره به مأموریت صندوق در خصوص حمایت و تأمین مالی استارت آپ ها و شرکت‌های دانش بنیان و همچنین حمایت از شتاب دهنده های کسب و کار در جهت جذب و شناسایی شرکت‌های فناور نیز اشاره کرد.

ملکی‌فر با تأکید بر ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه می‌تواند از طریق معرفی شرکت‌های فناور اعم از شرکت‌هایی که توسط هیئت علمی دانشگاه و یا دانشجویان تشکیل شده است، از مزایای صندوق نوآوری استفاده کند.

لزوم حمایت از واحدهای فناور در زمینه فرهنگی و صنایع خلاق

در ادامه این جلسه نصیری ضمن تبیین ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حمایت از ایجاد و توسعه واحدهای فناور مبتنی بر فناوری‌های فرهنگی و صنایع خلاق، بر لزوم تعامل با صندوق نوآوری و شکوفایی نیز تأکید کرد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در نظر دارد از همه ظرفیت‌های واحدهای دانشگاهی در جهت توانمندسازی افراد دارای ایده حمایت و از تجاری سازی آنها از طریق برگزاری رویدادهای ایده پروری استقبال و حمایت مضاعف کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *