اخبار استارتاپی

معرفی خدمات الکترونیک سازمان تأمین اجتماعی در نمایشگاه الکامپ

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های دارای تعامل با این سازمان در حوزه فن‌آوری اطلاعات خدمات الکترونیک این سازمان را در معرض دید بازدید کنندگان قرار داده‌اند.

سازمان تأمین اجتماعی و شرکت‌های دارای تعامل با این سازمان در حوزه فناوری اطلاعات خدمات الکترونیک این سازمان را در معرض دید بازدید کنندگان نمایشگاه بین المللی الکامپ قرار داده‌اند. مهندس علی معیری اظهار داشت: علاوه بر مدیران و همکاران حوزه فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی، نمایندگان شرکت خدمات ماشینی تأمین، بانک رفاه کارگران، شرکت رایتل و موسسه خدمات درمانی میلاد سلامت نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند.

وی ادامه داد: همچنین شرکت خدمات سلامت الکترونیک (ساتا)، شرکت داده پردازی(وابسته به بانک رفاه) و شرکت داتک(وابسته به رایتل) نیز در غرفه سازمان تأمین اجتماعی حضور دارند و یکی از غرفه‌های اصلی سالن دولت الکترونیک به این خانواده بزرگ اختصاص یافته است.

معیری معرفی سامانه متمرکز خدمات غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی و همچنین سامانه‌ها نوبت دهی مراکز درمانی را از جمله خدمات غیرحضوری محبوب سازمان تأمین اجتماعی معرفی کرد و گفت: بسیاری از مراجعه کنندگان به غرفه تأمین اجتماعی از خدمات غیرحضوری این سازمان استفاده می‌کنند. مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تأمین اجتماعی گفت: خدمات الکترونیکی سازمان تأمین اجتماعی از طریق وب، اپلیکیشن موبایل و سرویس‌های USSD به مخاطبان عرضه می‌شود و تمامی این خدمات در نمایشگاه الکامپ معرفی می‌شوند.

مهندس معیری تعامل با واحدهای تخصصی سایر دستگاه‌ها را از دیگر اقدامات قابل پیگیری در نمایشگاه الکامپ برشمرد و افزود: اطلاع رسانی خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات به عموم مردم و مسئولان دستگاه‌های مختلف در نمایشگاه الکامپ مورد توجه قرار دارد.

غرفه سازمان تأمین اجتماعی در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک(الکامپ) واقع در سالن ۴۱ (دولت الکترونیک) نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۲۷ لغایت ۳۰ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح الی ۱۸ پذیرای بازدیدکنندگان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *