اخبار استارتاپی

نشست خبری دیمارک توسط مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان

این همایش که تخصصی‌ترین همایش در زمینه دیجیتال مارکتینگ است با حضور افراد توانمند، با تجربه و فعال در این حوزه برگزار می‌گردد.

لیمو HR

دیمارک ، بزرگ ترین و تخصصی ترین جشنواره سالیانه دیجیتال مارکتینگ در ایران بر سه محور اصلی “استراتژی های برتر در دنیای دیجیتال، ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتال و D.I.M.C موفق” پایه گذاری شده است و مخاطبان آن مدیران بازاریابی و فعالان درحوزه بازاریابی آنلاین هستند.

این همایش که تخصصی‌ترین همایش در زمینه دیجیتال مارکتینگ است با حضور افراد توانمند، با تجربه و فعال در این حوزه برگزار می‌گردد و یکی از اهداف اصلی آن انقال تجربه افراد موفق و انتقال علم به روزترین متدهای موجود در حوزه دیجیتال است.

مرکز سمینارهای ماهان نیاز فضای دیجیتال را بر انتقال و اشتراک تجربه‌ها دیده و رسالت خود دانسته است که این نیاز بوجود آمده را با همایشی تخصصی و با دعوت از موفق‌ترین و با تجربه‌ترین افراد فعال در این حوزه تکمیل نماید.

این همایش اولین دوره از جشنواره سالیانه دیمارک می‌باشد و در آن قرار است از تندیس دیمارک رونمایی گردد. لازم به ذکر است که این تندیس قرار است به بهترین‌های دنیای دیجیتال در طبقه بندی های مختلف اهدا شود.

نشست خبری همایش دیمارک توسط مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان برگزار شد

در نشست خبری این همایش که امروز با حضور فرشته اسدی مدیریت مرکز سمینارهای کسب و کار ماهان، دکتر فرزاد مقدم رئیس شورای سیاست گذاری همایش دیمارک و امیرحسین اعظمی مدیر اسپانسرینگ ماهان برگزار شد توضیحات کاملی راجع به همایش دیمارک، سخنرانان حاضر در همایش، روال برگزاری جشنواره سالیانه و نحوه اطلاع رسانی آن داده شد.

لازم به ذکر است این همایش قرار است ۱۰ مرداد در سالن همایش‌های صدا و سیما و از ساعت ۸ صبح تا ۶ بعد ظهر برگزار شود. علاقه مندان میتوانند جهت اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به آدرس mahanseminar.com مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *