اخبار استارتاپی

آغاز طرح توانمندسازی جامع محلی بر بستر فناوری اطلاعات

سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای توانمندسازی جامع محلی بر بستر فناوری اطلاعات به برگزاری سلسه رویدادهای کارآفرینی در استان های مختلف کشور، اقدام کرد.

سازمان فناوری اطلاعات ایران در راستای توانمندسازی جامع محلی بر بستر فناوری اطلاعات به برگزاری سلسه رویدادهای کارآفرینی در استان های مختلف کشور، اقدام کرد و بندر چابهار به عنوان پایلوت این رویداد در نظر گرفته شده است.

سازمان فناوری اطلاعات ایران با مشارکت یکی از صندوقهای نوآوری، اقدام به شناسایی جامعه محلی و توانمند سازی آنها جهت عرضه محصولات خود در بستر دیجیتال و رونق مشاغل خرد کرده است. از این رو هنرمندانی که در رشته سوزن دوزی فعالیت می‌کنند به عنوان جامعه محلی برای این طرح انتخاب شده اند و این افراد در دو کارگاه آموزش، دوره‌های لازم جهت ورود به بازار را طی می‌کنند.

کارگاه آموزشی اصالت طرح، یکی از کارگاه‌هایی است که افراد قبل از ورود به بستر دیجیتال آموزش می‌بینند تا به بهانه تطبیق خود با ذائقه بازار، اصالت طرح و نقش‌های خود را از بین نبرند بلکه بتوانند ذائقه بازار را با طرح‌های خود همراه سازند.

همچنین کارگاه دیگری با هدف آموزش کارآفرینی بر بستر فناوری اطلاعات برگزار می‌شود و این طرح با همراهی استارت آپ هایی که در حوزه فروش صنایع دستی به خصوص محصولات سوزن دوزی فعال هستند، برگزار می‌شود و استارت آپ ها می‌توانند به بازار جوامع محلی دسترسی داشته باشند و جوامع محلی می‌توانند بر بستر پلتفرم محصولات خود را عرضه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *