اخبار استارتاپی

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از شرکتهای دانش بنیان در صنعت هوایی

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به فعالیت شگفت انگیز شرکتهای دانش بنیان هوایی گفت: برای سرپا نگه داشتن صنعت هوایی باید تلاش کنیم.

علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی صبح امروز در مراسم افتتاح رویداد ارائه نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما که با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و مرکز همکاریهای تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و سازمان هواپیمایی کشور برگزار شد، اظهار داشت: صندوق نوآوری و شکوفایی در حوزه‌های اولویت دار، فعالانه حاضر است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با اشاره به معرفی نیازهای فناورانه تعمیر و نگهداری هواپیما، گفت: صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری تلاش دارد در حوزه‌های اولویت‌دار، فعالانه حضور پیدا کند. وی گفت: ۴۵۰ نفر از فعالان حوزه هوایی و ۱۰ سازمان دولتی فعال در این حوزه در این رویداد حضور دارند.

وحدت با بیان اینکه اهمیت صنعت هوایی و تعمیر و نگهداری هواپیما یک حوزه چندوجهی است، افزود: صنعت هوایی جزو صنایع مورد تحریم است و برای سرپا نگه داشتن آن باید تلاش کنیم. رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: فعالیت‌هایی که در حوزه هوایی در برخی از شرکت‌های دانش بنیان انجام شده شگفت انگیز است و صندوق نوآوری و شکوفایی همواره در کنار شرکت‌های دانش بنیان است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *