اخبار استارتاپی

گام نخست ارائه خدمات مالیاتی آنلاین برداشته شد

دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی بر لزوم ارائه خدمات مالیاتی به صورت آنلاین به مردم تاکید کرد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای طرح جامع مالیاتی بر لزوم ارائه خدمات مالیاتی به صورت آنلاین به مردم تاکید کرد و گفت: اقتصاد دنیا در حال تحول بوده و به سمت اقتصاد خدماتی و جهانی در حرکت است که براساس آن نیز در کشور باید خدمات مالیاتی آنلاین برای مردم ارائه شود تا بتوانند به صورت برخط نسبت به پرداخت مالیات اقدام کنند.

وی با بیان این که حوزه مالیاتی در اقتصاد کشور نقش به‌سزایی دارد، تاکید کرد: در سال های اخیر در این حوزه کارهای بزرگی انجام شده و خوشبختانه گام اول برای دستیابی به اهداف طرح جامع مالیاتی کشور برداشته شده است و امیدواریم با انجام گام دوم، مردم بتوانند به سهولت از خدمات و امکانات سامانه های عملیات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور بهره مند شوند.

در این بازدید چگونگی عملکرد سامانه های عملیات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور از جمله سامانه عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی، سامانه ثبت الکترونیک، سامانه اظهارنامه الکترونیک و سامانه پرداخت الکترونیک مالیات تشریح شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *