اخبار استارتاپی

حمایت از استارتاپ ها ایرانی در قالب سامانه نوآفرین

طرح «نوآفرین» با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا آغاز به کار کرد.

طرح «نوآفرین» با هدف حمایت از کسب و کارهای نوپا آغاز به کار کرد و با بهره گیری از این سامانه ها، شرایط برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال در حوزه فناوری اطلاعات تسهیل می شود. در طرح نوآفرین تسهیلاتی چون معافیت مالیات و بیمه ای برای استارتاپ ها وجود دارد و با احداث پارک اقتصاد دیجیتال، استارتاپ هایی که درآمد سالانه آنها به ۵۰۰ میلیون تومان برسد می توانند با استفاده از امکانات این پارک ها درآمد خود را به پنج میلیارد تومان برسانند.

این سامانه که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران با همکاری معاونت علمی و فرهنگی ریاست جمهوری، سازمان نظام صنفی رایانه‌‏ای کشور و صندوق نوآوری و شکوفایی کشور راه‌‏اندازی شده‏ است از این پس به ‏عنوان سکوی جامع کسب و کار نوپا ارائه خدمت خواهد کرد.

براساس این گزارش، سکوی مذکور ‌از طریق متمرکزسازی، یکپارچه‌ نمودن و تسهیل فرصت‌های دریافت خدمات و تسهیلات مختلف در حوزه‌های نوآوری، هوشمندی، اقتصاد و تحول دیجیتال، مالی، مشاوره، بازاریابی و سایر حوزه‏‌های حمایتی اقدامی موثر در توسعه زیست‏ بوم نوآفرینی، رشد پایدار اقتصاد کشور، ایجاد اشتغال و حرکت کشور به سوی نوآوری و فناوری‌های نوین در کشور خواهد بود.

برای ثبت نام و عضویت در این سامانه و بهره مندی از مزایای این طرح می توانید به این آدرس مراجعه نمائید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. اینکه حمایت از استارت آپ ها تو کشور صورت بگیره خیلی خوبه و باعث رشد میشه. اما باید به شتابدهنده ها هم توجه ویژه ای بشه. ما تو این ایران شتابدهنده های خوب کم نداریم مثل پیدایش و….
    این شتابدهنده ها هستند که مسیر رو برای استارتاپ ها هموار می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *