اخبار استارتاپی

حضور ۹۰ استارت آپ در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان

عضو ستاد کسب و کارهای آینده روستا گفت: ۹۰ استارت آپ در شش حوزه مختلف که از ۳۱ استان کشور هستند، در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان حضور دارند.

لیمو HR

حمیدرضا گل محمدی، عضو ستاد کسب و کارهای آینده روستا در خصوص حضور استارتاپ ها در چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور گفت: امسال ۹۰ استارت آپ دانش بنیان از ۳۱ استان کشور در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان که در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود، شرکت می کنند.

عضو ستاد کسب و کار های آینده روستا گفت: این ۹۰ استارت آپ در شش موضوع صنایع دستی و گردشگری، فناوری های فرهنگی و صنایع خلاق، بهداشت، سلامت و تغذیه، کشاورزی، دامپروری و شیلات و انرژی های محیط زیست، پسماند و تجارت الکترونیک می باشند که در یک سالن اختصاصی به این حوزه های استارت آپی می پردازند. وی افزود: مبنای برگزاری این جشنواره این است که توانمندی روستاییان در حوزه های مختلف به منصه ظهور برسد.

گل محمدی با تاکید بر اینکه ایده های نو در نمایشگاه سوم به نمایشگاه توانمندی روستاییان افزوده شده است، گفت: کسب و کارهای آینده روستا به این دلیل به این نمایشگاه افزوده شده است که با توجه به اشتیاق خوبی که جوانان روستا دارند، بتوانیم در راستای فعالیت های جدی و نوین حوزه روستایی شاهد تحول باشیم.

وی گفت: متولی برگزاری این بخش از نمایشگاه توانمندی های روستاییان ستاد کسب و کارهای آینده روستا بود و در ابتدای این کار، فعالیت هایی مانند رویدادهای استارت آپی روستایی دیده شد که در آن کشور به شش منطقه استارت آپی تقسیم شد. گل محمدی خاطرنشان کرد: در نمایشگاه امسال ما شاهد این هستیم که در یک سالن اختصاصی استارت آپ ها، دانش بنیان ها، شتاب دهنده ها، سرمایه گذاران ریسک پذیر و سازمان های ذیربط این حوزه ها چه در حوزه اعطای مجوز و اعطای تسهیلات حضور دارند.

وی افزود: همچنین در بخش جنبی نیز شاهد حضور رویداد بازی سازی بومی و محلی می باشیم که با هدف بحث فرهنگ سازی انجام می شود که در آن صاحبان ایده ثبت نام کرده و تیم سازی های آن نیز انجام شده است که به برترین های این حوزه جایزه داده می شود. عضو ستاد کسب و کارهای آینده روستا افزود: رویداد دیگری نیز که در این برنامه انجام می شود، ایده شو است که به ایده های برتر جایزه داده می شود و بخش ترین ها نیز مهمترین رویداد این بخش می باشد که بهترین استارت آپ های شرکت کننده با آرای داوران شناخته شده و معرفی می شوند.

چهارمین دوره نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از ۲۴ تا ۲۷ مرداد در نمایشگاه بین المللی برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *