اخبار استارتاپی

معرفی ظرفیت های بوشهر در نمایشگاه روستاییان و عشایر

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری بوشهر از معرفی ظرفیت‌های استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور خبر داد.

لیمو HR

فاطمه دهقانی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر کشوربا اشاره به برپایی چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر افزود: در این نمایشگاه روستائیان، عشایر، دهیاری ها، اعضای شورای اسلامی روستایی، تولید کنندگان، اتاق بازرگانی و دیگر حوزه ها حضوری فعال دارند.

وی با بیان اینکه ۱۷۰ نفر از استان بوشهر در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: یکی از بخش‌های مهم این نمایشگاه در حوزه گردشگری است که استان بوشهر با توانمند بالا و جذابیت‌های فراوانی شرکت دارد.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری بوشهر از ارائه ظرفیت‌های استان بوشهر در نمایشگاه یاد شده در ۲۶ غرفه خبر داد و بیان کرد: توانمندی‌های تولیدی، صنایع دستی، گردشگری و اقتصادی استان بوشهر در زمینی به مساحت ۵۵۵ متر مربع در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر عرضه شده است.

دهقانی، راه‌اندازی خانه نمادین، مجموعه بوشهر توریسم ۲۰۲۲ و تولیدات روستایی را از ظرفیت‌های ارائه شده در نمایشگاه دانست و عنوان کرد: در این نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی، تولیدی روستایی و عشایری استان بوشهر از جمله خوشه‌های آبزیان و خرما عرضه شده است.

وی، با اشاره به اینکه تولید کنندگان روستایی و عشایری از ۱۰ شهرستان استان بوشهر در این نمایشگاه توانمندی‌های خود را عرضه کرده‌اند ادامه داد:یکی از اهداف اصلی برای شرکت در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر نشان دادن قابلیت‌ها و توانمندی‌های روستائیان است که یکی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی نشان دادن این چنین ظرفیت‌هایی است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌ها استانداری بوشهر با بیان اینکه بازدیدکنندگان از این نمایشگاه با دستاوردها، آداب و تولیدات روستائیان آشنا می‌شوند افزود: این نمایشگاه یکی از بهترین راه‌ها برای جذب سرمایه گذار، بازار فروش و نشان دادن توانمندی‌ها است که استان بوشهر با قدرت، قوت و توانایی‌های بالایی در چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر حضور دارد.

دهقانی با اشاره به غرفه بوشهر توریسم و خانه نمادین در نمایشگاه یاد شده بیان کرد: در این غرفه تعدادی از صاحبان اقامتگاه‌های بوم‌گردی و دهیاران ۲۴ روستای بوشهر توریسم ۲۰۲۲ با ارائه ظرفیت‌های بوم‌گردی قابلیت‌های گردشگری روستایی برای جذب توریسم را نشان داده‌اند که مورد توجه بازدید کنندگان قرار دارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *