اخبار استارتاپی

بازدید مشاور رئیس جمهور از نمایشگاه روستاییان و عشایر

حجت الاسلام یونسی از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر که در نمایشگاه بین المللی تهران در حال برگزاری است، بازدید کرد.

لیمو HR

حجت الاسلام «علی یونسی»، مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی از چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر بازدید کرد.

در این بازدید که محمد امید، معاون توسعه امور روستایی و مناطق محروم رییس جمهور وی را همراهی می کرد از سالن ۲۷ که استارت آپ های روستایی در آن مستقر هستند، بازدید کرد و با مدیران استارت آپ های روستایی و شرکت های دانش بنیان که در حوزه روستایی و عشایری فعالیت می کنند، گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان فعالیت ها و طرح ها و ایده های خلاقانه آنها قرار گرفت.

مرکز نوآوری روستای خلاق از استان خراسان شمالی، استارت آپ فناوری های پیشرفته نصر آب پالایش که به تولید سامانه های گندزدایی آب آشامیدنی روستایی و شهری با گاز ازن می پردازد، شرکت نوآوران الکترو مکانیک سرپاک، پست بانک، شرکت دینا انرژی از جمله شرکت های دانش بنیان و استارت آپ هایی بودند که مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی از آنها بازدید کرد و با حضور در غرفه های این شرکت ها با مدیران آنها صحبت کرد و مدیران در خصوص طرح ها و ایده های خود توضیحاتی ارایه کردند.

چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر از ۲۴ تا ۲۷ مرداد ماه در ۱۰ سالن نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۱ پذیرای علاقه مندان و عموم مردم است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *