اخبار استارتاپی

ارائه گواهی‌نامه یکساله به استارتاپ ها

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به طور میانگین مجوزهای استارتاپی یک ساله هستند که اگر استارتاپ مشکلی نداشته باشد و صلاحیتش دوباره تایید شود، این گواهی تمدید می‌شود.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به بررسی و نظارت مداوم این وزارتخانه بر استارتاپ ها گفت: صلاحیت فعالیت استارتاپ ها به طور مداوم پیگیری می شود و استارتاپ های حوزه ارتباطات در ابتدای کار باید گواهینامه ای از این وزارتخانه دریافت کنند. وی افزود: این گواهینامه مدت مشخصی دارد که تحت نظارت وزارت ارتباطات استارتاپ می‌تواند در حوزه مورد نظر فعالیت کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه تصریح کرد: موضوع کیفیت فعالیت استارتاپ ها برای ما اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل کارگروه ویژه‌ای برای بررسی صلاحیت آنها فعالیت خود می‌کند. وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور میانگین مجوزهای استارتاپی یک ساله هستند که اگر استارتاپ مشکلی نداشته باشد و صلاحیتش دوباره تایید شود، این گواهی تمدید می‌شود.

لازم به ذکر است؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور حمایت از کسب و کار های نوپا اقدام به ایجاد و راه‌اندازی طرح نوآفرین در این وزارتخانه کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *