اخبار استارتاپی

حمایت بنیاد برکت از طرح های فناورانه

بنیاد برکت با هدف اشتغالزایی از طرح های فناورانه و دانش بنیان حمایت می‌کند

لیمو HR

محمد مخبر، رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در مراسم افتتاح مرکز نوآوری بانوان (مانا) افزود: از آقای ستاری به علت قرار دادن کسب و کار‌ های نوپا در اولویت های کشور تشکر می‌کنم. وی ادامه داد: نیروی انسانی اهمیت بالایی دارد و برخی کشور‌ها که منابع مهمی ندارند با استفاده از نیروی انسانی رشد اقتصادی بالایی دارند. مخبر افزود: امروز اگر یک تحلیل درست داشته باشیم خواهیم دید که نیرو‌های جوان سرمایه کشور هستند.

وی تأکید کرد: در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به سرمایه گذاری و پشتیبانی از شرکت‌های کوچک و متوسط توجه شده است. مخبر گفت: با مشارکت مردم ۶۵۰ بنگاه کوچک و متوسط را توسعه داده ایم. وی ادامه داد: در بخش‌های کوچک ۸۱ هزار شغل ایجاد کرده و پیش رفته ایم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به نقش بانوان گفت: امسال ۱۰۰ هزار شغل با ۳۰ هزار طرح در نظر گرفته ایم که درصد قابل توجهی از آن‌ها به خانم‌ها اختصاص دارد.

وی افزود: بنیاد برکت با هدف اشتغال و کار‌های خیریه ایجاد شده است و تلاش دارد زمینه‌های توسعه زیر ساخت فناوری را در کشور فراهم کند. مخبر گفت: بنیاد برکت در چند سال گذشته ۲۶۰ هزار شغل ایجاد کرده است و توجه دو چندانی به فعالیت‌های فناورانه دارد. وی ادامه داد: ظرف دو سال گذشته ۶ صندوق وی سی راه اندازی کرده ایم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *