اخبار استارتاپی

آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه ملی فناوری های دانش بنیان

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان از ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه از سوی خانه فرهیختگان علم و فرهنگ در گذرگاه بلوار کشاورز برگزار می‌شود.

خانه فرهیختگان علم و فرهنگ که در حوزه ترویج و توسعه فرهنگ اقتصاد دانش بنیان فعالیت می کند، قصد دارد نمایشگاه ملی فناوری های دانش بنیان را با هدف معرفی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور برگزار کند.

این نمایشگاه به دنبال ایجاد هویت ایرانی-اسلامی و نهادینه‌سازی گفتمان فناوری های دانش بنیان و افزایش سهم خدمات فرهنگی در اقتصاد دانش بنیان و ارتباط دوسویه با عموم شهروندان، دانش‌آموختگان، فناوران و کارآفرینان است. این نمایشگاه با محوریت حضور شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ های حوزه فناوری‌های راهبردی برگزار می‌شود و آخرین مهلت ثبت‌نام در آن ۲۰ شهریور ماه اعلام شده است.

فناوری اطلاعات و ارتباطات، اپلیکیشن‌ و برنامه نویسی، استارت آپ های حوزه خدمات عمومی و تخصصی، فناوری IT و ICT، سلامت، زیست‌فناوری، فناوری نانو، گیاهان دارویی، سلول‌های بنیادی، کشاورزی و محیط زیست و انرژی از جمله حوزه‌ها و محورهای برگزاری این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم از بیست و پنجم تا بیست و هشتم شهریور سال جاری در گذرگاه بلوار کشاورز تهران برگزار می‌شود و علاقمندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *