اخبار استارتاپیاخبار هوش مصنوعی

پایان اولین بوتکمپ تخصصی هوش مصنوعی

اختتامیه‌ی اولین بوتکمپ هوش مصنوعی با معرفی تیم‌های برتر در هفتم شهریور توسط شتاب دهنده ی همتک برگزار شد.

اختتامیه‌ی اولین بوتکمپ هوش مصنوعی با معرفی تیم‌های برتر در هفتم شهریور توسط شتاب دهنده ی همتک برگزار شد.
بوتکمپ هوش مصنوعی با حمایت ستاد هوشمندسازی و اقتصاد دیجیتال که از ۱۴ تیرماه و با رویدادی دو روزه آغاز شده بود و پس از آموزش مستمر و ارائه‌ی تیم‌های برگزیده به اتمام رسید.
در رویداد آغازین بوتکمپ که در کارخانه نوآوری آزادی برگزار شد، صاحبان مسئله که توسط شتابدهنده همتک حول هم گردآمده بودند، مسائلی را مطرح کردند و شرکت‌کنندگان ضمن ایده‌پردازی برای حل این مسائل، به تیم‌سازی پرداختند. نهایتا در این رویداد ۱۲ تیم در حوزه های مختلف هوش مصنوعی ساماندهی شدند که می‌بایست گام‌های بعدی بوتکمپ را پشت سر می‌گذاشتند.
پس از رویداد آغازین، منتورینگ اختصاصی در اختیار تیم‌ها قرار گرفت تا بتوانند تا مرحله‌ای پیشرفت کنند که راهکارهایشان قابل قضاوت باشد. در این مسیر ۸ تیم به مرحله‌ی پیچ اولیه رسیدند که پس از بازخورد دریافت از داوران ۲ تیم از ادامه فعالیت منصرف شدند تا نهایتا ۶ تیم در پیچ نهایی حاضر باشند.
اختتامیه‌ی بوتکمپ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد. در این رویداد تیم‌ها به ارائه‌ی راهکار و مدل کسب‌وکار خود پرداختند و توسط داوران ارزیابی شدند. در انتهای رویداد ۲ تیم دایلوگ با ایده‌ی تبدیل گفتار به متن و تحلیل صدای مشتریان و مِتکا با ایده‌ی تشخیص هوشمند بیماری های پوستی به عنوان تیم‌های برتر معرفی شده و جواز حضور در دوره‌ی شتابدهی همتک را دریافت کردند.
همتک شتابدهنده‌ای تخصصی در حوزه‌ی هوش مصنوعی است که فعالیتش را از سال ۹۷ آغاز کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *