اخبار استارتاپی

ارائه تسهیلات نمونه سازی و لیزینگ در حوزه صنعت غذایی

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: ما در صدد هستیم به شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان فعال در عرصه صنعت غذایی، تسهیلات نمونه‌سازی، لیزینگ و ضمانت‌نامه ارائه کنیم.

لیمو HR

دکتر علی وحدت امروز در گردهمایی «فناورانه صنایع، شرکت های دانش‌بنیان و استارت آپ های صنعت غذایی» که در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، اظهار داشت: در این رویداد ۵۵۰ ثبت نامی داشتیم که از این تعداد ۵۵ شرکت دانش بنیان، ۲۰ شرکت تولیدکننده و مابقی از استارت آپ ها بوده اند. وی افزود: در این رویداد ۶ ارائه نیاز فناورانه در صنعت غذایی و دو جلسه ارائه فناوری در این زمینه خواهیم داشتیم.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به حمایت‌های صندوق از شرکت‌ها گفت: ما در صندوق نوآوری و شکوفایی در بحث ضمانت نامه ها، تسهیلات نمونه‌سازی و لیزینگ، حمایت‌هایی از شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکنندگان حوزه صنعت غذایی خواهیم داشت.

وحدت با اشاره به رویدادی که اخیراً در حوزه هوافضا در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، خاطرنشان کرد: میزان ۴۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه‌ در رویداد فناورانه حوزه هوافضا منعقد شد. این گردهمایی از امروز (دهم شهریور) تا دوازدهم شهریور ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *