اخبار استارتاپی

رشد ۳۰ درصدی فروش شرکت های دانش بنیان

سورنا ستاری گفت: شرکت‌های دانش بنیان بیش از ۱۴۰ نوع خدمت را دریافت می‌کنند و فروش شرکت‌های دانش بنیان ۳۰ درصد رشد داشته است.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح سه شنبه در حاشیه آئین افتتاح رسمی پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد ضمن بیان اینکه شرکت های دانش بنیان بیش از ۱۴۰ نوع خدمت را دریافت می‌کنند، گفت: خوشبختانه آمار‌ها نشان می دهد که فروش شرکت های دانش بنیان ۳۰ درصد رشد داشته است.

او ضمن بیان اینکه امسال تعداد شرکت‌های دانش بنیان به نسبت سنوات قبل در حال افزایش است، افزود: هم‌اکنون آمار این شرکت‌ها به چهار هزار و ۵۰۰ شرکت رسیده است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه نوآوری به جایی رسیده که خیران هم در آن فعالیت دارند، ابراز داشت: این ایده بسیار خوبی است که سرمایه‌گذاری برای آینده جوانان صورت گیرد که خوشبختانه بینش خیران به این حد جایگاه سوق پیدا کرده که در حوزه فناوری پول خود را سرمایه گذاری کنند و این رسالت ما را نیز سنگین‌تر می‌کند. ستاری در ادامه تصریح کرد: شرکت‌هایی که در این شرکت‌های دانش بنیان زاییده و به کمپانی‌های بزرگ تبدیل شوند می‌توانند محیط استان و شهر را کاملاً تغییر دهند.

او ضمن بیان اینکه در بسیاری از استان‌های کشور نیز نظیر این رویکرد را شاهد هستیم، افزود: امیدواریم به این درک دست پیدا کنیم که همه کار از صفر تا ۱۰۰ توسط خیران انجام و به دست جوانان سپرده شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *