اخبار استارتاپی

اعلام آخرین مهلت ثبت نام در ماراتون برنامه نویسی موبایل

آخرین مهلت ثبت نام در هفتمین ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور، ۲۰ شهریورماه جاری است.

هفتمین ماراتون برنامه نویسی موبایل ۲۸ تا ۳۰ شهریورماه ۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود. این رویداد از سال ۹۰ و با هدف شناسایی تیم های برنامه نویسی، شناسایی ایده های بکر و خلاقانه و ورود این تیم ها به بازار کار، در حال برگزاری است. دبیرخانه این رویداد، آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات را ۲۰ شهریورماه جاری اعلام کرده است.

در این ماراتون، تیم های برنامه نویسی در قالب برنامه نویس، گرافیست و ایده پرداز، ۴۸ ساعت فرصت دارند تا یک برنامه کاربردی موبایل را طراحی و پیاده سازی کرده و طرح اولیه پروژه مدنظر خود را ارائه دهند.

تیم های برنامه نویسی باید نسخه اولیه یک اپلیکیشن را در حوزه های مشخص شده توسط کمیته ارتباط با صنعت مسابقه، به تیم داوری تحویل دهند. در کل این مدت تیم ها در محل برگزاری رویداد قرنطینه هستند و تیم های داوری و مشاور به صورت کامل بر نحوه عملکرد تیم ها نظارت دارند. در انتها تیم های برتر با نظر داوران به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند و فرصت دارند تا مجددا برنامه خود را برای داوران ارائه دهند.

در این مسابقات، گروه ها در قالب تیم های ۲ تا ۴ نفره به رقابت می پردازند. این رویداد از جمله معتبرترین مسابقات برنامه نویسی موبایل کشور محسوب می شود که گفته شده در طول ۶ دوره برگزاری در سطح کشور، تیم های برنامه نویسی متعددی را وارد بازار کار کرده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *