اخبار استارتاپی

برگزاری بوت کمپ تخصصی توسعه طراحی نرم افزار

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف فرهنگسازی و توسعه فناوری‌های حوزه برنامه نویسی و طراحی نرم افزار، از برگزاری بوت کمپ تخصصی آموزش SDK زعفران حمایت می‌کند.

بوت کمپ تخصصی SDK زعفران با حمایت ستاد فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی و ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ۱۶ مهر ماه تا ۲۲ آبان ماه سال جاری برگزار می شود.

بوت کمپ زعفران پروژه ای ذیل اکوسیستم کار آفرینی اقتصاد دیجیتال است. این اکوسیستم با هدف آموزش افراد علاقه مند به حوزه طراحی نرم افزار و فراهم کردن بستری برای اشتغال آنها برگزار می شود. این اکوسیستم از سه بخش «بوت کمپ»، «اپ بازار» و «هاب صادرات» تشکیل شده است. این رویداد به افراد امکان را می دهد که پس از یادگیری و حضور در این دوره فشرده، وارد بازار کار شوند.

SDK یا (Software Development Kit) نوعی ابزار توسعه است که به برنامه نویس اجازه می دهد تا برای بسته نرم افزاری خاص، چهار چوب نرم افزار، پلتفرم سخت افزار، سیستم کامپیوتر، ویدئو گیم کنسول، سیستم عامل و پلتفرم های مشابه را ایجاد کند.

این سمینار قبل از شروع کلاس ها برگزار خواهد شد و به افراد امکان ثبت نام در همان مکان و یا بعد از سمینار داده خواهد شد. افراد برای شرکت در این دوره ها کافی است توانایی کار با فوتوشاپ را داشته باشند و به طور کلی با برنامه نویسی نیز آشنا باشند. این آموزش به دو صورت کارگاه های حضوری برای ۱۰۰ نفر و آموزش آنلاین اجرا خواهد شد.

در این رویداد نوآورانه، مباحثی چون «آموزش محیط ادوب انیمیت و اجرای گرافیک»، «انیمیشن و فریم»، «کلاس object و کدنویسی»، «راه اندازی و تست»، «کدنویسی با Ide های مفید، «استفاده از مهارت های وب سرویس، متن، عکس و پاراگراف و غیره آموزش داده می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *