اخبار استارتاپی

نمایشگاه ملی “فناوری های دانش‌بنیان و مردم” افتتاح شد

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش‌بنیان و مردم با همکاری وزارت صمت، وزارت علوم، وزارت کار، وزارت ورزش و شهرداری تهران در گذرگاه بلوار کشاورز افتتاح شد.

نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش بنیان و مردم با حضور برات قبادیان، معاون آموزش پژوهش و فناوری افتتاح شد. در ابتدای این مراسم محمود نیکو، دبیرکل پویش ملی فناوری های دانش بنیان و مردم گفت: یکی از بزرگترین مشکلات شرکتهای فعال در عرصه فناوری و محصولات دانش بنیان، فقدان شناخت مردمی از تولیدات است؛ وقتی این مشکلات رفع می‌شود که مردم بتوانند با این محصولات ارتباط برقرار کرده و از آنها استفاده کنند.

وی افزود: نخستین گام برای برقراری این ارتباط برگزاری نمایشگاه ملی فناوری‌های دانش بنیان و مردم بود؛ این نمایشگاه در گذرگاه بلوار کشاورز از امروز آغاز به کار کرد و مخاطبان می‌توانند تا ۲۷ شهریور ماه و از ساعت ۱۰ تا ۱۷ با گذر از بلوار کشاورز از این نمایشگاه بازدید کنند.

نیکو توضیح داد: دلیل انتخاب این گذرگاه هم تردد مردم و حضور دستگاه‌های دولتی و بیمارستانها در این محوطه است؛ مردمی هم که از این گذرگاه عبور می‌کنند اغلب با این محصولات در ارتباط هستند. دبیر کل این پویش تصریح کرد: گام دومی که برای این پویش پیش‌بینی کرده‌ایم، راه‌اندازی شبکه‌های نوآوری و فناوری‌های راهبردی است؛ برای این موضوع کانونهایی در شهر تهران پیش‌بینی شده تا به شرکتها برای حرکت به سمت دانش بنیان شدن کمک کنند.

وی یادآور شد: در نهایت برای گام سوم، پویش راه‌اندازی دبیرخانه‌ای را پیش‌بینی کرده‌ایم که در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گام بردارد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *