اخبار استارتاپی

برگزاری هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی

رئیس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه رینوتکس گفت: سهم جی‌دی‌پی‎‌ استان آذربایجان شرقی در شرکت های دانش بنیان بالا است و نمایشگاه رینوتکس فرصتی برای معرفی توانمندی های استان است.

لیمو HR

علی جهانگیری معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، با بیان این که یکی از شاخصه های اقتصاد مقاومتی درونزا بودن و دانش بنیان بودن است، گفت: هدف اصلی ما افزایش ارتباط دانشگاه و صنعت است. معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی را بهار دستاوردهای فناوری در استان عنوان کرد و گفت: ما علاوه بر نمایش طرح ها و معرفی فناوری های جدید در استان، برای تجاری کردن طرح ها نیز در طول سال تلاش می کنیم تا فناوران را به سرمایه گذاران وصل کرده و تولید و اشتغال این حوزه را تقویت کنیم.

وی با بیان این که اغلب نمایشگاه‌های کشور عرضه محور هستند اظهار کرد: این نمایشگاه محل تعامل عرضه و تقاضای فناوری در کشور است. جهانگیری ادامه داد: با برگزاری تورهای صنعتی و سرمایه گذاری، مشتری‌های فناوری در این نمایشگاه شرکت کرده و بازار فناوری را در این استان گرم‌تر می‌کنیم.

رئیس ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه رینوتکس با اشاره به این که برگزاری این نمایشگاه به عنوان وظیفه دولتی و سازمانی محسوب نمی‌شود بلکه یک اقدام جهادی بود که همه نهادها بدون بودجه دولتی پای کار آمدند، افزود: این نمایشگاه ۱۸ زون دارد و به معنی این است که ۱۸ نمایشگاه تخصصی داریم که به صورت همزمان برگزار می شود و یک اقدام بزرگ علمی و فناوری در استان است.

معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اعلام این که نمایشگاه رینوتکس ۲۰۱۹ تبریز از ۱۳ تا ۱۷ آبان در ۱۸ زون تخصصی برگزار می شود گفت: فناوران می توانند از اول شهریور تا پایان مهرماه می توانند از طریق سامانه رینوتکس طرح های فناورانه خود را برای شرکت در ۱۸ بخش ثبت نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *