اخبار استارتاپی

رویداد استارت فست دانشجوی استارتاپی برگزار شد

این رویداد به همت شرکت شتاب دهنده کارن جهت ترغیب دانشجویان به فعالیت در حوزه استارتاپ­­ ها برگزار شد.

شرکت شتاب دهنده کارن برگزار کننده سری رویدادهای کارآفرینی تحت عنوان استارت ­فست (نوپانه) است که هر ماه از سال را به برگزاری رویداد در یک حوزه خاص اختصاص داده است. این شرکت تا به حال رویدادهایی در زمینه سلامت، خودرو، بانوان و نفت و پتروشیمی برگزار کرده و پنجمین رویداد استارت فست خود را به ترغیب دانشجویان به فعالیت در حوزه استارتاپ ­­ها اختصاص داد. مدیر عامل محترم این شرکت، دکتر شهروز زرگریان، هدف از برگزاری این رویداد را آموزش و تهییج قشر دانشجو جهت ورود به حوزه کسب و کارهای نوپا و راه ­اندازی استارتاپ خود در همان دوران دانشجویی بیان کرد.

در بخش آغازین از این رویداد و پس از صحبت­‌های دبیر پنل، دکتر وحید تقیخانی، دبیرکل فدراسیون صنعت نفت ایران، پنل تخصصی برگزار شد که در آن سر فصل­‌های مدیریت دانش به روش استارتاپی، منش و اخلاق استارتاپی و اهمیت reverse pitch مورد بررسی قرار گرفت.

در بخش میانی از این رویداد، به اصحاب رسانه های زیست بوم استاتاپی کشور فرصت ارائه داده شد. این رسانه‌ها، مهره­‌های کلیدی زیست‌بوم هستند و ویترین اکوسیستم استارتاپی کشور محسوب می­‌شوند. عناصری اثرگذار که اخبار و حواشی اکوسیستم مذکور را پوشش می­دهند. بر همین اساس، در ابتدا آقای ذبیح الله زاده به نمایندگی از وب سایت خبری نوپانا به بیان چالش‌­ها و مشکلات دانشجویان در مسیر راه ­اندازی یک شرکت استارتاپی پرداخت. در ادامه نیز آقای رضوی، بنیانگذار پلتفرم اکوموتیو، به بیان نکات کلیدی و مهم جهت پیشبرد یک کسب و کار توسط دانشجویان پرداختند.

رویداد استارت فست به همت شرکت شتاب دهنده کارن جهت ترغیب دانشجویان به فعالیت در حوزه استارتاپ ها برگزار شد.

آخرین بخش از این رویداد صحنه Pitch استارتاپی شرکت­‌های موفق استارتاپی بود. Pitch استارتاپی که متفاوت از نوع مرسوم و متعارف آن بود و طی آن شرکت­‌های استارتاپی روایتی از فراز و نشیب­‌ها و تلخ و شیرین­‌های خود تا رسیدن به نقطه موفقیت تعریف کردند. از جمله شرکت­‌های استارتاپی حاضر در این بخش می­توان به استارتاپ BioPrinter، پرینت سه بعدی زیستی در حوزه پزشکی، استارتاپ BuyRapido، پلتفرم جامع باشگاه مشتریان برای فروشگاه­‌های فیزیکی، و استارتاپ سلام سینما، مرجعی برای نقد فیلم، اشاره کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *