اخبار استارتاپیاخبار فین تک

راه اندازی نقشه راه «فین تک اسلامی» توسط اندونزی

فین تک اسلامی رشد سریعی در این کشور از خود نشان داده است و با ایجاد یک نقشه راه مناسب می تواند به شیوه ای خوب پیشروی داشته باشد.

مدیر کمیته ملی امور مالی اسلامی در اداره توسعه اقتصاد اسلامی و صنعت حلال اندونزی اعلام کرد، این کشور تا سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰، نقشه راه «فین تک اسلامی» در اندونزی را راه اندازی خواهد کرد.

افضل علی سار در این باره گفت: فین تک اسلامی تا اندازه ای سریع در اندونزی در حال رشد است که این نهاد ملی سعی دارد اطمینان حاصل کند که «به شیوه ای خوب» پیش روی داشته با شد. علی سار گفت: مقصود از شریعت اسلامی نباید تنها برای جلب مشتری بیشتر یا افزایش حجم معاملات در راستای تقویت اقتصاد باشد بلکه باید بر روی اهمیت ارزش های موجود در اقتصاد اسلامی نیز تمرکز داشته باشد.

افضل گفت: [این] مکمل اما بسیار مهم است. به زودی از بسیاری سرمایه گذاران از جمله بانک اندونزی خواسته می شود تا نقشه راهی برای فین تک ارائه دهند.

گفتنی است این سازمان در فوریه ۲۰۱۸ اعلام کرده بود که برو روی نقشه مسیر فین تک کار می کند و از آن زمان تاکنون سری های مختلفی متمرکز بر سیستم پرداخت ارائه شده است. این دروازه پرداخت ملی را به عنوان بخشی از مجموعه نقشه راه تجارت الکترونیکی در ماه دسامبر و نقشه راه ملی پرداخت در ماه مه سال جاری راه اندازی کرد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *