اخبار استارتاپی

برگزاری سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران

سومین لیگ اینترنت اشیاء ایران در راستای تیم سازی و جذب سرمایه برگزار می شود.

لیگ اینترنت اشیاء ایران، که به طور سراسری و طی یک برنامه زمانی در همه مناطق کشور برگزار می شود، تیم های فعال و توانمند در مناطق مختلف کشور که در زمینه هوشمندسازی کار می کنند، شناسایی می کند و فرصتی ایجاد می کند تا تیم ها در سطح منطقه ای ارزیابی شوند، رقابت کنند، یا هم‌ تیمی پیدا کنند. در مرحله بالاتر تیم هایی که بیشتر تلاش کردند و در سطح منطقه خود جزء تیم های منتخب و برتر از سوی داوران شناسایی شدند، می توانند در فینال رویداد، مقابل سرمایه گذارها توانمندی تیم و قدرت ایده های خوب خود را ارایه بدهند.

اگر ایده دارید اما هنوز تیمی تشکیل ندادید، نگران نباشید و تا فرارسیدن زمان لیگ منطقه خودتان فرصت دارید هم‌تیمی پیدا کنید.

ساز‌و‌کار لیگ اینترنت اشیاء ایران

لیگ اینترنت اشیاء، در مناطق مختلف کشور (شمال، غرب، شرق، جنوب، شمال غرب و مرکز کشور) برگزار می‌شود و تیم‌های منتخب هر منطقه در مرحله نیمه نهایی و در نهایت فینال، در هفته اول آذرماه، در تهران، مقابل داوران و سرمایه گذاران با هم به رقابت می‌پردازند.

ثبت‌نام در لیگ اینترنت اشیاء ایران

متقاضیان و علاقمندانی که نیاز به اطلاعات بیشتر دارند و یا سوالاتی درباره لیگ برایشان مطرح است برای کسب اطلاعات بیشتر لیگ و یا اطلاع از برنامه لیگ منطقه خود کافی است فرم ثبت نام لیگ را در این سایت تکمیل و ارسال کنند.

تفاوت‌های امسال لیگ اینترنت اشیاء ایران

امسال تیم‌های برگزیده مناطق در مرحله نیمه‌نهایی با هم رقابت می‌کنند و ۳ تیم برگزیده از میان تیم‌های برتر در نیمه‌نهایی انتخاب خواهند شد.

آیوتیک امسال با توجه به ابراز علاقمندی و اعلام آمادگی و همکاری از سوی برخی مناطق-مانند منطقه شمال کشور- لیگ را در این مناطق به عنوان یکی از رویدادهای منطقه، حضوری برگزار خواهد کرد و خبر خوب این که، این فرصت برای همه مناطق در صورت علاقمندی و اعلام همکاری میسر است.

اگر به موضوع IoT علاقه‌مندید، یا در این زمینه به عنوان استارتاپ در حال فعالیت هستید حتما در لیگ منطقه خودتان شرکت کنید و به خودتان، دوستان و هم‌تیمی‌هایتان فرصت دیده شدن بدهید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *