اخبار استارتاپیاخبار کارآفرینی اجتماعی

اولین استارتاپ ویکند هم خیر در اصفهان برگزار شد

اولین استارتاپ ویکند هم خیر با حضور مسئولان، فعالان و علاقه مندان به کارآفرینی در اصفهان برگزار شد.

رویداد هم خیر با هدف فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم مربوط به کارآفرینی اجتماعی و مسئولیت های اجتماعی است که در دراز مدت منجر به شناسایی افراد مستعد و خالق به منظور کمک به کنترل و کاهش آسیبهای اجتماعی و ایجاد روشهای نوآورانه به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت های جوان استان اصفهان برگزار شد.

اختتامیه رویداد استارتاپ ویکند کارآفرینی اجتماعی هم خیر در محل کتابخانه مرکزی اصفهان با حضور تیم ها و اعضای تیم های شرکت کننده برگزار شد. تیم های استارتاپی طی سه روز در این رویداد با کمک منتور ها و مربی های حرفه ای توانسته اند ایده خود را جهت ارائه داور ها آماده کنند. این رویداد موفق تاکنون توانسته است ایده پردازان و فعالان استارتاپی مختلف را به سرمایه گذاران و شتابدهندگان متصل نماید تا اهداف برگزاری این رویداد به درستی محقق شود.

رویداد با حضور دکتر کوروش خسروی شروع گردید. وی به روند برگزاری رویداد هم خیر اشاره داشت و از برگزار کنندگان و هم بنیانگذاران هم خیر تجلیل کرد. تیم های شرکت کننده در اختتامیه ۱۴ تیم بودند. ایده ماساژور توسط افراد نابینا و روشن دل یکی از ایده های جالبی بود که صاحب ایده از نابیانایان بود.

استارتاپ ویکند هم خیر

این ایده با هدف اشتغال و کارآفرینی برای نابینایان تبیین و طراحی شده است. یکی دیگر از ایده های جالب ، ایده تیم رادینا بود که در زمینه تولید و انتشار پادکست های صوتی برای نابینایان است. در انتهای مراسم، از زحمات منتورهای رویداد که در طی برگزاری با کمک ها و تجربیات خودشان تیم ها را هدایت می کردند، تجلیل به عمل آمد.

اولین استارتاپ ویکند هم خیر

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *