اخبار استارتاپی

تحول چرخه اقتصاد توسط استارتاپ ها

مدیر توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مهم‌ترین هدف مرکز نوآوری و کسب و کارهای نوپای اتاق بازرگانی اصفهان ارتقای آموزش و ایجاد انگیزه در فضای اکوسیستم استارتاپی اصفهان و کمک به چرخه اقتصاد استان است.

احسان شهیر در نخستین رویداد نوآوری «مدیر آپ» اظهار داشت: این رویداد با هدف ارتقای آموزش و ایجاد انگیزه در فضای اکوسیستم استارتاپی اصفهان و به طور ویژه بنیانگذاران و فعالان استارتاپی اصفهان طراحی شده است.

وی ادامه داد: مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان با شعار «مدیریت چرخه اقتصاد به جای چرخ اقتصاد» راه اندازی شده است و قصد دارد با طراحی سازوکاری مناسب، به درست تر و مستحکم تر به چرخیدن چرخه اقتصادی استان کمک کند.

شهیر تصریح کرد: کسب و کارهای نوپا و استارتاپ ها را یکی از ابعاد اصلی چرخه اقتصاد هستند که برگزاری آنها تنها با حضور فعال و همه‌جانبه جوانان و دست اندرکاران این حوزه امکانپذیر است. مدیر واحد توسعه تخصصی کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان، ضمن بیان فلسفه اتاق‌های نسل اول تا سوم افزود: اتاق‌های بازرگانی بزرگ دنیا بر شبکه سازی اعضا توجه ویژه‌ای داشته و این مهم تنها با حضور اعضای فعال محقق می‌شود.

شهیر تصریح کرد: در دوره نهم اتاق بازرگانی مقرر شده که به طور متوالی رویدادهای انگیزشی، آموزشی و یا ارتباطی برای کسب و کارهای نوپا برگزار شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *