چندرسانه ایویدئو

قسمت سوم بث و کارل

بث و کارل؛ ساخت مدل کسب و کار نوآورانه

شرکت شما چطور از پس تولید، تحویل و کسب ارزش بر می آید؟!

شما این فرآیند را با مراحلی کاملا متعارف و با منابعی کلیدی مانند ایجاد وبسایت و به رسمیت شناختن نام تجاری آغاز می کنید؛ اما مدل کسب و کار حاصل از آن علاوه بر هزینه ی زیاد، به ندرت مزیتی رقابتی برای شما خواهد داشت!

برای آشنایی با قوانین و فرآیند مدل های کسب و کار نوآورانه و موفق، قسمت سوم داستان بث و کارل را ببینید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: 0 Average: 0]

مهسا رستمی

کارشناسی هنر دانشگاه تهران، کارشناس تولید محتوا در اکوموتیو

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *