اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

سه استارتاپ ایرانی در نمایشگاه Agritechnica

سه استارتاپ ایرانی موفق به پذیرش در یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه ی کشاورزی آلمان شدند.

لیمو HR

سه استارتاپ ایرانی پس از داوری های انجام شده موفق به پذیرش در یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های حوزه ی کشاورزی شدند که در هانوفر آلمان برگزار می شود. بر اساس داوری های صورت گرفته توسط یونیدو (سازمان توسعه صنعتی ملل متحد) که با همکاری دکتر حامد بهشتی صورت گرفته است، سه تیم استارتاپی «کشمون» به سرپرستی محمد قائم پناه، «بینج بار» با مدیریت امیرحسین رضایی و «انرژاین» با مسئولیت سمیه اکبری موفق شده اند مجوز حضور در نمایشگاه بزرگ AGRITECHNICA 2019 را کسب کنند. این انتخاب از میان بیش از ۲۰ استارتاپ حوزه‌ی کشاورزی انجام گرفته است.

این سه استارتاپ برگزیده کمک هزینه ی یونیدو برای حضور در نمایشگاه که امسال تنها به دو کشور ایران و غنا اختصاص یافته است را دریافت می‌کنند و در غرفه‌ای با نام made in Iran در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

نمایشگاه AGRITECHNICA یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های دستاوردهای کشاورزی جهان است که در آن بیش از ۲۷۵۰ غرفه دار از ۵۱ کشور دنیا حضور دارند و برآورد می شود بیش از ۱۱۰۰۰۰ بازدیدکننده از سراسر دنیا داشته باشد. در این نمایشگاه تازه‌ترین محصولات و نوآوری‌های شرکت‌های کشاورزی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود. نمایشگاه از تاریخ ۱۰ الی ۱۶ نوامبر مصادف با ۱۹ الی ۲۵ آبان ماه، در هانوفر آلمان برگزار می‌شود.

پذیرش سه استارتاپ کشاورزی ایران در نمایشگاه بین‌المللی اَگری تکنیکا

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *