اخبار استارتاپی

مدیران شرکت های دانش بنیان حوزه عطرسازی به فرانسه می روند

فعالان حوزه عطر سازی و گیاهان معطر ایرانی برای آشنایی با مراکز علمی این حوزه در فرانسه می‌توانند در یک سفر علمی، تحقیقاتی حضور یابند.

همه شرکت های دانش بنیان، فعالان و علاقه مندان حوزه عطرسازی در کشور، امکان حضور سفر فرانسه را دارند تا بتوانند مذاکرات تجاری داشته باشند. توسعه بازار و صادرات به مقصد کشور فرانسه با محوریت بخش عطر و اسانس، از جمله اهداف این سفر علمی، تجاری است.

برگزاری نشست تجاری با همتایان فرانسوی در حوزه عطر و اسانس، نشست مشترک با اعضا و مسئولین سندیکای ملی عطرسازی فرانسه، نشست مشترک با جامعه عطرسازان فرانسه، بازدید از مراکز مهم و معتبر فرانسوی در زمینه تولید تجهیزات استحصال ماده موثره گیاهان دارویی و معطر، بازدید از شرکت های عطرسازی و بازدید از موزه و کارگاه فرگونارد برخی از برنامه های تدارک دیده شده برای این هیات تجاری و فناور است.

برای حضور در این رویداد، کلیه فعالان اقتصادی و متخصصان بخش گیاهان دارویی و معطر ایران، نهایتا تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.

ستاد توسعه علوم و فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار گل محمدی و گیاهان معطر و انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان گلاب و عرقیات از حامیان معنوی این رویداد هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *