اخبار استارتاپی

برگزاری رویدادی در راستای جذب سرمایه استارتاپ ها

رویداد همتاگزینی فناوری در تبریز با عقد قراردادهای دوجانبه به اتمام رسید.

رویداد همتاگزینی فناوری از سوی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا)، سازمان فناوری اطلاعات ایران و یک شرکت تامین مالی، با حضور سرمایه گذاران ملی و استارتاپ های فعال و منتخب استان های مختلف کشور در شهر تبریز برگزار شد.

این رویداد همزمان با هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز و در راستای اجرای طرح کارگزاری و توانمندسازی استان‌های کشور، روز پنحشنبه ۱۶ آبان برگزار شد.

رویداد همتاگزینی فناوری گردهمایی تخصصی شرکت ها، سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی و گروهی از استارتاپ های برتر است که در این رویداد از بین دهها طرح دریافتی، ۱۰ استارتاپ برتر به ارائه طرح‌های خود به بیش از ۲۰ سرمایه گذار ملی و منطقه ای به صورت جلسات رو در رو پرداختند.

این رویداد جهت تسهیل امر جذب سرمایه و ایجاد زمینه رشد برای استارتاپ های برتری که نیاز به جذب سرمایه دارند، تدارک دیده شده بود و در آن استارتاپ ها فرصت ارائه محصولات (کالا و خدمات) خود را به شبکه سرمایه گذاران در جلسات دو یا چند جانبه بدست آورند.

بنا بر اعلام روابط عمومی ستفا، در انتهای این رویداد قرار داد و تفاهم نامه همکاری بین فناوران و سرمایه گذاران در حضور معاون اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی، مدیر کل دفتر هماهنگی فراسازمانی ارتباط با صنعت و دانشگاه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، رئیس جهاد دانشگاهی استان و برخی از مدیران کل استانی تبادل شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *