اخبار استارتاپیاخبار کارآفرینی اجتماعی

فعال شدن سامانه امداد و نجات هوشمند برای کمک به مناطق زلزله زده

«سامانه امداد و نجات و اطلاع رسانی هوشمند مکان محور» برای کمک به مناطق زلزله زده شمال غرب کشور توسط پیام رسان بومی «گپ» فعال شد.

در پی زلزله ۵.۹ ریشتری بامداد دیروز در مناطق وسیعی در شمال غرب کشور، سامانه امداد و نجات مکان محور با آدرس Gap.im/۱۱۲ در پیام رسان گپ (برای مخاطبین) و داشبوردهای مدیریتی آماده کمک رسانی به مصدومان است.

پیام رسان گپ ضمن همدردی با خانواده‌های داغ‌دار اعلام کرد: سامانه امداد و نجات هوشمند هلال احمر که در پیام رسان گپ فعال است، بدون هیچ‌گونه قطعی و با پایداری کامل در حال خدمت‌رسانی به مصدومان است.

درخواست کمک و اعلام شرایط خطر بر پایه موقعیت دقیق جغرافیایی، اطلاع رسانی هوشمند مکان محور، جمع آوری‌ کمک‌های نقدی ریالی و بین المللی و دسترسی سریع به اطلاعات سازمان هلال احمر از مهم‌ترین قابلیت‌های این سامانه محسوب می شود.

با کمک این سامانه مخاطب به آسانی می‌تواند درخواست کمک خود را بر حسب نقطه دقیق جغرافیایی توسط گپ ثبت کند و پس از ثبت، درخواست کمک و نیروهای امدادی داشته باشد.

کیف پول پیام رسان گپ دارای درگاه‌های پرداخت داخلی و بین المللی است و کاربران می‌توانند به صورت ریالی و ارزی و با درگاه‌های بانکی کشور و یا درگاه‌های پرداخت بین المللی نسبت به پرداخت کمک‌های نقدی اقدام‌ کنند که مبالغ پرداختی کاربران به کیف پول سازمان هلال احمر در گپ و از آنجا به حساب‌های بانکی مد نظر سازمان هلال احمر واریز خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *