اخبار استارتاپی

رویداد استارتاپ فضای سبز شهری با رویکرد مدیریت بهینه آب

مهلت ثبت نام و ارسال ایده در رویداد استارتاپ فضای سبز شهری با رویکرد مدیریت بهینه آب در بنیاد نخبگان استان تهران تا 25 آبان ماه تمدید شد.

بنیاد نخبگان استان تهران با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران، در نظر دارد استارتاپ فضای سبز شهری را برای مستعدین نخبگان تحت پوشش خود، برگزار نماید.

از اهداف مهم این رویداد استارتاپی، تقویت اکوسیستم استارتاپی کشور در حوزه فضای سبز شهری، ایجاد فضای تبادل نظر و گفتگو، بسترسازی جهت ایجاد ارتباط سازنده میان صاحبان ایده، فعالان حوزه استارتاپ و صندوق‌های سرمایه گذاری و در نهایت به اشتراک گذاری دانش و تجربه نوآورانه است که در قالب فعالیت‌های زیر گنجانده شده است:

  •  روش های نوین آبیاری با تاکید بر فضای سبز شهری،
  •  استفاده از فناوری های نوظهور مانند فناوری نانو در آبیاری فضای شهری
  •  بازچرخانی آب، جمع آوری آب های سطحی
  •  استفاده از پساب ها در آبیاری شهری
  • سیستم های پیشرفته آبیاری و آبرسانی 
  •  بازسازی و احیاء قنوات
  •  گونه های سازگار با پیامدهای تغییر اقلیم در استان تهران
  •  فرهنگ سازی خلاق مدیریت بهینه آب

لذا با توجه به پیشنهاد و استقبال علاقه مندان به حضور در این رویداد از کلیه دانشجویان و مستعدین دعوت به عمل می آید تا با مطالعه سرفصل های استارتاپ و توانمندی های خود جهت ثبت نام در استارتاپ اقدام نمایند. علاقه‌مندان می‌توانند ابتدا از طریق سامانه هم اندیشان بنیاد نسبت به ثبت نام اقدام نموده و در صورتی که صاحب یکی از توانمندی های (گرافیست، برنامه نویس و یا تسلط بر مدل های کسب و کار های نوین ) مدارک لازم را در سامانه بارگذاری نمایند. همچنین در صورتی که صاحب ایده نوآورانه در حوزه فضای سبز شهری هستند فرم مربوطه را تکمیل و به آدرس ایمیل (tehran@bmn.ir) ارسال نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۵ آبان ماه تمدید شده است. همچنین سامانه پاسخگویی بنیاد ملی نخبگان، بین ساعت ۹ تا ۱۲ روزهای شنبه تا چهارشنبه با شماره تماس ۰۹۶۰۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در این خصوص می باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *