اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد اعلام نیازهای فناورانه صنعت گاز

گردهمایی شرکتهای دانش بنیان و استارت آپهای ایرانی فعال در عرصه صنعت گاز با هدف ارائه دستاوردهای بومی، ۱۷تا۱۹ آذرماه در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می شود.

لیمو HR

نیازهای فناورانه صنعت گاز با حضور شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ های فعال در این عرصه در صندوق نوآوری و شکوفایی طی برگزاری رویدادی اعلام می شود.

در این رویداد ۳ روزه که در تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آذر ماه ۱۳۹۸ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می شود، شرکتهای دانش بنیان و استارت آپ های حوزه صنعت گاز گرد هم می آیند.

همچنین در این رویداد، بیش از ۳۰ مورد از اصلی ترین نیازهای صنعت گاز کشور در حوزه های پالایش، انتقال و توزیع به شرکت های دانش بنیان و فناور معرفی می شوند. هدف این گردهمایی ارائه نیازهای فناورانه، اقلام و خدمات پرمصرف صنعت گاز توسط مسئولان و کارشناسان شرکت گاز است تا توسط شرکتهای دانش بنیان تامین و رفع شود.

پس از رویداد شرکت ها و فناورانی که بهترین پیشنهادها را برای حل این نیازها و مسائل ارائه کنند، فرصت همکاری با شرکت ملی گاز ایران را خواهند یافت و در صورتیکه شکل گیری این همکاری نیاز به تامین مالی داشته باشد، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به منظور تسهیل همکاری های فناورانه بین شرکت های فناور و شرکت ملی گاز ایران، ابزارها و تسهیلات حمایتی مالی خود را بکار خواهد گرفت.

شرکت های فعال در حوزه های نفت و گاز، برق، کنترل، ابزار دقیق، مکانیک و مواد شیمیایی اصلی ترین گروه های مخاطب این رویداد هستند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *