اخبار استارتاپی

استقرار استارت آپ های نفت در پارک فناوری ری

وزیر نفت از استقرار اولین استارت آپ ها قبل از پایان امسال در پارک فناوری منطقه ری خبر داد.

لیمو HR

بیژن زنگنه، وزیر نفت در حاشیه اولین رویداد توسعه فناوری ویژه اقلام پرمصرف گاز که امروز در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: در شهرکی ۲۵ هکتاری در منطقه ری که بلااستفاده بود، استارت راه اندازی پارک فناوری زده شد. وی افزود: در این شهرک شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های حوزه نفت می توانند فعالیت کنند.

زنگنه در پاسخ به سوالی در خصوص زمان راه اندازی پارک فناوری در این منطقه، تصریح کرد: بنا داریم تا پایان امسال استارت آپ های فعال در حوزه نفتی را در این منطقه مستقر کنیم. کارهای راه اندازی این پارک فناوری آغاز شده به طوری که در حال طراحی و معماری داخلی است.

زنگنه در ادامه گفت: ما در صدد هستیم صندوق پژوهش و فناوری را به زودی با سرمایه اولیه صد میلیون تومان راه اندازی کنیم تا به این واسطه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های این حوزه حمایت شود.

وی افزود: تسهیلات این صندوق نه تنها به شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک فناوری ری اختصاص می یابد بلکه به همه شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه نفتی تخصیص پیدا می کند. زیرا این شرکت ها از اجزای زیست بوم فناوری هستند و ما باید وضعیت های زیادی را برای آنها ایجاد کنیم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک نظر

  1. سلام
    بنظرم در این جمله منظور شما ۱۰۰ میلیارد تومان است نه ۱۰۰ میلیون
    ما در صدد هستیم صندوق پژوهش و فناوری را به زودی با سرمایه اولیه صد میلیون تومان راه اندازی کنیم تا به این واسطه از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ های این حوزه حمایت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *